זיו בן צבי: "הפועל ב"ש? ברור שיש לחץ טבעי, זה משחק גדול וחשוב"

רגע לפני משחק העונה מול הפועל ב"ש (ג', 19:00), שחקני הפועל עפולה, מלווים בעודד עקיבא וורון גנדלמן, ערכו היום (ב') סיור בבתי הספר בעיר וחילקו הזמנות לילדים הנרגשים. רז אמיתי וג'ילברטו קלאוול הצליחו לשעשע את כולם. זיו בן צבי: "כל קבוצה רוצה להוכיח שהיא הכי טובה בליגה בנקודת זמן הנוכחית. חשוב שיהיה אולם מלא"

 רגע לפני משחק העונה מול הפועל ב"ש (ג', 19:00), שחקני הפועל עפולה, מלווים במנכ"ל הקבוצה עודד עקיבא וורון גנדלמן, ערכו היום (ב') סיור בבתי הספר בעיר.
בהפועל עפולה סימנו את המשחק הקרוב מול הפועל ב"ש (שתי הקבוצות עם מאזן זהה של 9:1) כמשחק מפתח במאבק על כרטיס העלייה לליגת העל. ולא בכדי הם עושים מאמצים גדולים בכדי שהאולם העירוני בעפולה יהיה סולד אאוט.
כחלק מהמשימה הזו השחקנים עברו בין בתי הספר השונים, נכנסו לכיתות, הצטלמו עם הילדים הנרגשים וגם חילקו להם הזמנות.
הילדים, מצידם, הפגינו התלהבות גדולה והבטיחו לבוא לעודד אותם במשחק. מי שבלטו בנוכחותם הם רז אמיתי, שתפס פיקוד על החבורה העליזה והוביל אותה מכיתה לכיתה, וכמו כן, הזר ג'ילברטו קלאוול, שהצליח לשעשע את הילדים והמורים בזכות חוש הומור מפותח ששמור לסטנדאפיסטים.
זיו בן צבי, רכז עפולה
זיו בן צבי, רכז עפולה
בין לבין, רכז הקבוצה, זיו בן צבי, גם דיבר על ההכנות המקצועיות לקראת המשחק והעובדה שעפולה תחסר את הזר ברנדון בראון שעזב השבוע לקפריסין. "אנחנו מגיעים ללא ברנדון וזה בהחלט משפיע, כי בכל זאת הוא היה שחקן משמעותי עבורנו.
יחד עם זאת, אנחנו קבוצה טובה וגם בלעדיו יש לנו איכויות. אולי בגלל העזיבה שלו צורת המשחק משתנה, כלומר נלך פחות פנימה ויותר בחוץ". לגבי התחושות לקראת המשחק והאווירה מסביב, הוסיף בן צבי: "יש לחץ טבעי, כי מדובר במשחק גדול וחשוב. כל קבוצה רוצה להוכיח שהיא הכי טובה בליגה בנקודת זמן הנוכחית. אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו ולהיות בטוחים בעצמנו. המאבק על כרטיס העלייה? אני חושב שהמשחק הזה ישפיע אבל לא יכריע לחלוטין, כי אנחנו רק בסיבוב הראשון ויש עוד דרך ארוכה. אנחנו נשמח לראות אולם מלא כמו שהיה בדרבי. זה מאוד חשוב לנו".