ושוב אתכם: גלבוע/גליל חזרה לליגת העל

חוזרת ובגדול: גלבוע/גליל התפוצצה 52:68 מול קרית אתא לעיני 1,800 אוהדים בגן נר, בדרך לניצחון 3:2 בסדרת גמר הפלייאוף, שמחזיר אותה לליגה הבכירה. ג'ייסון סיגרס הוביל את רשימת הקלעים (18 נקודות). היו"ר ירון אוחיון נפרד מהמועדון

התגעגעתם? גלבוע/גליל שוב בליגת העל. אחרי עונה אחת בליגת המשנה, הפועל גלבוע/גליל חוזרת למקומה הטבעי.

אחרי סדרה סופר דרמטית, שבה הקבוצות לא ניצחו בביתן בארבעת המשחקים הראשונים, הקבוצה של אריאל בית הלחמי הביסה 52:68 במשחק החמישי והמכריע את קרית אתא, וחזרה לליגת העל בצדק.

חואקין שוכמן .שחקן הבית הקפטן הקבוצה הצעיר גוזר את רשת האליפות
חואקין שוכמן הצעיר,שחקן הבית וקפטן הקבוצה גוזר את רשת האליפות

למעלה מ-1,800 אוהדי צבעו את האולם בגן נר באדום בוהק, כשרובם הגיעו עם חולצות שעליהן התנוסס הסלוגן: "באנו לעלות ליגה". ואכן, שחקני גלבוע/גליל, שכבר הפסידו העונה לא פחות משלוש פעמים לקרית אתא בגן נר (1 בליגה ו-2 בפלייאוף), הציגו משחק אדיר ברגע האמת של העונה.

 

האולם בגן נר מלא מפה לפה באוהדים אדומים
האולם בגן נר מלא מפה לפה באוהדים אדומים

הרבע הראשון היה עוד איכשהו צמוד, אבל בשלושת הרבעים הבאים החבר'ה מגלבוע הכתיבו את הקצב והעבירו מסר ברור ליריבה: המשחק הזה שלנו ורק אנחנו עולים ליגה. מעל כולם בלט, מי אם לא הוא, ג'ייסון סיגרס, ה-MVP של העונה הזו ושל סדרת הגמר, שהפגיז היום 18 נקודות. עוד בלטו: גיא דותן האנרגטי ודימטריוס טרידוול שקלעו 14 נקודות כ"א.

הבעלים של גלבוע גליל נפרד מיו"ר הקבוצה ירון אוחיון
חיים אוחיון הבעלים של גלבוע גליל נפרד מיו"ר הקבוצה ירון אוחיון שעוזב לאחר שנים רבות בקבוצה

קובי בלולו.צילומים: אריאל בשור

בתוך כל החגיגה המשמחת והרועשת, הבעלים חיים אוחיון נטל את המיקרופון לידו ונפרד בהתרגשות מהיו"ר ירון אוחיון, שעוזב את המועדון אחרי 16 שנים בקבוצה, מתוכן 9 שנים כיו"ר גלבוע/גליל.

ומה עם קרית אתא? שנה שנייה ברציפות היא מגיעה לסדרת גמר הפלייאוף כשהיא רחוקה ניצחון אחד בלבד מהעפלה לליגת העל, אבל שוב ושוב היא לא עומדת בלחץ ונשארת עם לב שבור.