ונדליזם חמור בגן השעשועים ברובע יזרעאל בעפולה

תושבי השכונה החדשה והגדולה בעפולה זועמים ומתלוננים על מקרי ונדליזם רבים בגן השעשועים בשכונה. אמש התעוררו תושבי השכונה והבחינו שהספסלים נעקרו ממקומם ונזרקו ברחבת הגן

זה לא כל כל נעים לראות גן הרוס: תושבי שכונת רובע יזרעאל בעפולה התעוררו אמש למחזה לא מרנין בלשון המעטה, בדמות ונדליזם חמור בגן השעשועים הסמוך לגן הילדים תרשיש ואשכול הגנים של ״אמונה״.
האחראים להשחתת הגן עקרו את הספסלים המשמשים את ההורים והילדים הרבים שמגיעים מדי יום ביומו לגן השעשועים וזרקו אותם לצד הרחבה המרכזית.
האירוע עורר זעם רב בקרב תושבי הרובע שטוענים כי האירוע הנוכחי מצטרף לשורה של מקרי ונדליזם נוספים שארעו בשנה האחרונה בשכונה.
באחד מהם נעקר ממקומו שלט האוסר על שהייה במקום בשעות הלילה המאוחרות.

ספסלי מתכת נעקרו ממקומם
ספסלי מתכת נעקרו ממקומם והושמו במרכז רחבת גן השעשועים

בקבוצת הפייסבוק הראשית של הרובע הפך האירוע לנושא השיחה המרכזי. התושבים העלו בפוסט את טענותיהם והדגישו כי האחראים חייבים לתת את הדין. לדברי התושבים נערים רבים מגיעים עם אלכוהול לגן בתדירות גבוהה ולאחר שהם משתכרים, הם מקימים רעש ומשחיתים את הגן. בתגובות נוספות כתבו התושבים כי הם היו מצפים מעיריית עפולה ומהמשטרה להגביר את האכיפה בשכונה, בעיקר בשעות הלילה ובסופי השבוע.
אחת התושבות ברובע התייחסה לאירוע ואמרה: ״האירוע הזה מביש וחובה על האחראים על ביטחוננו שלא לעבור על זה לסדר היום. היום זה מתחיל בתלישת ספסלים ומחר זה יסתיים באלימות. גם בני הנוער המתגוררים בשכונה וגם ההורים צריכים לקחת אחריות ויפה שעה אחת קודם״.

רגל בטון שנעקרה ממנו בכוח רב ספסל מתכת
רגל בטון של ספסל בגן השעשועים, שמושבו נעקר ממנו בכוח רב

התושבים גם הציעו להקים סיירת לילית שתסייר בשכונה בשעות הקטנות של הלילה ותיצור הרתעה ובמקביל הועלתה דרישה לבקש מעיריית עפולה הצבה של מצלמות אבטחה שיהיו מחוברות למוקד העירוני.