ואיל חרבאוי חתם בטבריה: "כבר מחכה למשחק הראשון"

עירוני טבריה ממשיכה להתחמש: הקשר האחורי המצוין ששיחק בעונה האחרונה באיכסל ונבחן לאחרונה בהפועל עפולה, חתם בקבוצה מעיר הכנרת. "מקווים להצליח לעמוד במטרה העיקרית-עליית ליגה", אמר השחקן. צילום: באדיבות אתר גולר

הקבוצה של אילן סויסה ממשיכה לגבש סגל איכותי בתקווה להיאבק בעונה הקרובה על כרטיס העלייה. מי שחתם היום (ד') בקבוצה באמצעות סוכנו עידו קרן הוא הקשר האחורי וואיל חירבאוי ששיחק בעונה שעברה באיכסל והפגין יכולת מצוינת. הקשר האחורי נבחן לאחרונה בהפועל עפולה ואף הצליח להותיר רושם חיובי אך בסופו של דבר החליטו לרדת ממנו. מספר רב של קבוצות בליגה א' צפו ניסו לצרף אותו, אך בסופו של דבר חרבאוי החליט לבחור באופציה של עירוני טבריה, קבוצה שיש לה שאיפות רצינית בנוגע לעלייה ללאומית.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עידו קרן אמר: ״אני מאוד שמח שוואיל, שהיה מבוקש ע״י מספר רב של קבוצות, בחר לחתום לבסוף בעירוני טבריה והוא יעזור לה להשיג את המטרות שהקבוצה הציבה לעצמה העונה אני מאחל בהצלחה לשתי הצדדים".

וואיל חירבאוי, עצמו, אמר: ״אני שמח להצטרף למועדון כמו עירוני טבריה אני כבר מחכה למשחק הראשון בכדי לפגוש את הקהל הנפלא של הקבוצה, אני מקווה שנצליח להשיג את המטרה העיקרית שלנו והיא להצליח להעפיל לליגה הלאומית בסיום העונה".