התפרקות לגורמים: גלבוע/גליל הושפלה בגן נר ע"י נהריה 106:62

השפלה בגן-נר: גלבוע/גליל, שעד כה נחשבה להפתעה הנעימה של הליגה, רשמה תבוסה מביכה בבית מול עירוני נהריה 106:62. גורמים במועדון: "קשה להסביר את ההתפרקות"

לזה אף אחד לא ציפה: גלבוע/גליל ספגה הערב (א') תבוסה משפילה במיוחד, לאחר שהושפלה בבית 106:62 ע"י עירוני נהריה המאכזבת, שהגיעה לגן נר כשהיא עם הגב לקיר ופשוט התפוצצה מול הקבוצה של אריאל בית הלחמי.
גלבוע/גליל אומנם לא הגיעה במצב הכי אידיאלי היות וזיו בן צבי, שהפך להיות שחקן משמעותי ברוטאציה של אריאל בית הלחמי, נעדר בגלל פציעה לאחר שנפגע בשבוע שעבר במשחק הגביע. כמו כן, גם מרפי הולוואי עלה עם כאבים בקרסול לאחר שנפגע במהלך השבוע באחד האימונים. ובכל זאת, שום דבר לא יכול להוות תירוץ להשפלה בסדר גודל כזה.
התבוסה המשפילה הזו מגיעה אחרי פתיחת עונה מפתיעה של גלבוע/גליל, שהתייצבה למשחק הערב דווקא במומנטום חיובי לאחר שני ניצחונות רצופים בליגה, כולל ניצחון ענק על מכבי ת"א בחוץ.

הגארד גרליק שמתחיל לקבל דקות. מנסה לעצור את ברקוביץ מנהריה
הגארד גרליק שמתחיל לקבל דקות. מנסה לעצור את ברקוביץ מנהריה

מנגד, רק בשבוע שעבר עירוני נהריה הודחה בבושת פנים מהגביע לאחר הפסד מול נס ציונה מהלאומית כשגם מעמדו של המאמן אריק אלפסי החל להתערער בצורה משמעותית. אבל הערב, כאמור, כשהיא עם הגב לקיר, נהריה פשוט התפוצצה על המגרש ולא נתנה שום סיכוי לגלבוע/גליל, שירדה להפסקה בפיגור של 18 נקודות (48:30). גם המחצית השנייה התנהלה בשליטה מוחלטת של הסגולים מנהריה שבסיום ניצחו ב-44 הפרש. "לא נעים ולא צפוי. קשה להסביר את ההתפרקות הזו", אמרו גורמים בגלבוע/גליל לאחר המשחק.