התחזית לקיץ בעפולה: הולך להיות לוהט

מתחם מצנן עם מגלשות מסחררות ואקסטרימיות שנבנו במיוחד בהולנד, מגלשת אבובים ייחודית, פטריות מים ומזרקות במתחם הקטנטנים, בריכות ועוד שלל אטרקציות עבור ילדים ומשפחות. חודש לפני שחונכים את פארק המים בעפולה, קפצנו לראות על מה כולם מדברים. צילום: דוברות עיריית עפולה

פארק המים החדש של עפולה

ביולי אוגוסט הקרובים, חודשי הקיץ הלוהטים, צפויים תושבי בירת העמק, ילדים והורים כאחד-  לעשות שעות נוספות בפארק המים הייחודי שקורם בימים אלה עור וגידים, להינות מזמן איכות משותף ועל הדרך ללגום בירה צוננת עם השכנים והחברים.
קצת לפני טקס גזירת הסרט המסורתי, ככל הנראה במהלך החודש הקרוב, יצר הסקרנות שלנו הוביל אותנו להגיע לאתר הפנאי שנבנה בצומת עפולה עלית וגבעת המורה, במקביל לבריכה העירונית, ולחשוף בפניכם את האטרקציה הכי הכי בעמק – נכון לקיץ 2023.

מגלשות מסחררות ואקסטרימיות שנבנו במיוחד בהולנד
מגלשות מסחררות ואקסטרימיות שנבנו במיוחד בהולנד

ובכן, בפארק שצופה על כל האזור, יפעלו מגלשות מהירות ורטובות, כולל מגלשת אבובים, כאלו שיעלו חיוך על פניו של כל זאטוט וזאטוטה באשר הם. גם ההורים צפויים לחזור כמה שנים במנהרת הזמן ולהינות מסחרור אלגנטי במגלשות שהחלו להיבנות לאחר עבודה אדריכלית מורכבת- מייד אין הולנד.
מעבר לכך מבלי הפארק יוכלו לטבול ולהינות בבריכה הסמוכה וממתחם עולם הילדים שיפעל בסמוך, עם מזרקות צבעוניות, בריכות, פטריות מים ועוד אטרקציות.

• טוב שם טוב

בעירייה הקפידו לשתף את התושבים בבחירת המתקנים וכן בבחירת השם לפארק, שהוביל למאות אופציות מקוריות של תושבים רבים. קבלו כמה מהם: "עפול-מים", "עפולגל", "עפוליכיף", ועוד. עתה ימתינו הבוחרים הפוטנציאליים לוועדה המיוחדת שתתכנס לבחירת השם ותעניק לזוכה מנוי משפחתי לפארק שכבר עתה מסחרר את העיר.
חשוב לציין כי לצורך הקמת פארק המים העירוני, ראש העיר אבי אלקבץ גייס מהמשרד לפיתוח הנגב והגליל 9 מיליון שקלים, סכום שעתיד לכסות יותר מ-50% מעלות ההקמה. הפרוייקט הנוכחי מצטרף לעוד מספר אטרקציות שאמורות להיחנך בעיר בקרוב ובהן: "עולם הילדים", מרכז בילוי לכל המשפחה בשוק החדש, שמונה בתי קולנוע במתחם הסמוך למרכז הרפואי העמק ועוד.
ומה לגבי הכיס שלכם? בעיירה מבטיחים שלתושבי העיר יהיה מחיר אטרקטיבי הרבה יותר ממבלים שמגיעים מחוץ לעיר וכן שתהיה התחשבות גם עבור אוכלוסייה דתית. בבניית הפארק ניתנו דגשים גם עבור אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים – לטובת הנגשה.
לכם נותר רק לאוורר את בגדי הים והצידנית.

 

 

 

 

 

לאחר פרויקט שיקום והנגשה ב- 25 מיליון שקלים: קק״ל פתחה את נחל השופט למבקרים

|

הלגיון הרומי חוזר לחיים במגידו

|