השמיים הם הגבול: חברת בלו סקאי תאמץ את הפועל עפולה בכדורסל

נותנים גז לא רק בפרקט: חברת בלו סקאי (שמתמחה במכירה והשכרת רכבים) העמידה במסגרת הסכם חסות מספר רכבים לרשות קבוצת הכדורסל הבכירה בעמק, שתשחק השנה בליגת העל בכדורסל

שיתוף פעולה עסקי ספורטיבי: לוקאס גולדנברג מעניק לכהן דגלון עם סמל המועדון

חברת בלו סקאי שעוסקת ומתמחה במכירה והשכרת רכבים, וליסינג תפעולי, חתמה השבוע על הסכם חסות עם קבוצת הכדורסל של הפועל עפולה, העולה הטרייה לליגת העל.
החברה שמתמחה גם בליסינגמיש וייבוא רכבים, ולה גם רשת מוסכים בפריסה ארצית ופעילות עסקית נדל"נית ציינה בהודעה רשמית כי היא נרגשת על שיתוף הפעולה עם הקבוצה, מברכת אותה לרגל עלייתה לליגת העל ומאחלת לה הצלחה בעונה הקרובה.
במסגרת שיתוף הפעולה העסקי-ספורטיבי, וכחלק מהרצון שלה לתרום לקהילה באמצעות תמיכה לספורט הייצוגי והמקצועני בבירת העמק, חברת בלו סקאי העמידה לרשות הקבוצה ושחקניה רכבים שישמשו אותם במהלך עונת המשחקים הקרובה והמאתגרת.
במועדון הכדורסל של הפועל עפולה בירכו על שיתוף הפעולה שנרקם. מנהל הקבוצה עודד עקיבא אמר למגזין עמק: "במסגרת שיתוף הפעולה בין הצדדים החברה תספק השנה מספר רכבים שישמשו את שחקני המועדון. שניים מהרכבים יינתנו לקבוצה במסגרת הסכם החסות ולוגו החברה יוצג על חולצות השחקנים. בהפועל עפולה מבקשים להודות לחברת בלו סקאי על התרומה לקבוצה ושיתוף הפעולה ואנו בטוחים כי הוא יהיה מוצלח עבור שני הצדדים".

ספנסר וייס עם איתי כהן מנהל סניף עפולה
ספנסר וייס עם איתי כהן מנהל סניף עפולה

• בלו סקאי, נעים להכיר

חברת בלו סקאי, חברה ישראלית – כחול לבן, הוקמה בשנת 2000. חזון החברה היה ונשאר – לתת מענה ופתרונות רכב לכל הלקוחות – פרטיים ומסחריים כאחד. עם השנים התפתחה החברה והרחיבה את פעילותה בענף הרכב ובענפים נוספים. בכל מגוון הפעילות – החברה חרטה על דגלה "לתת את הטוב ביותר שאנו יכולים להציע ללקוח – בשקיפות, הגינות ושירותיות". בשבילנו הלקוח מעל הכל – ולכן לא פלא שחברת בלו סקאי הינה החברה המתפתחת ביותר ב-20 השנה האחרונות בתחום הרכב בישראל", אומרים בחברה.