הקשר העפולאי של מדליקת המשואה הצעירה

אופק ראשון בת ה-16 שעברה חרם במשך 6 שנים והשבוע נודע כי תדליק משואה ביום העצמאות – הקליטה לפני מספר חודשים שיר בנושא יחד עם הזמר ג'קו אייזנברג, המלחין העפולאי חן הררי וילדי להקות הקונסרבטוריון, ניצני עפולה ואמונה עפולה. צילום: אלבום פרטי

השבוע הופתעה הנערה הצעירה אופק ראשון שעברה חרם במשך 6 שנים ולאחר מכן החלה לסייע לילדים שסובלים מחרם כי היא נבחרה להדליק משואה בטקס הממלכתי ביום העצמאות ה-75 למדינה.
הבחירה באופק אולי הפתיעה רבים אבל בעפולה מכירים היטב את סיפורה. רק לפני מספר חודשים שיתפה פעולה אופק בהפקת שיר וקליפ בשם "אמונה" בביצוע הזמר ג'קו אייזנברג ובליווי מקהלות ילדי עפולה המשתתפים בקונסרבטוריון העירוני להקת צעירי עפולה, להקת הילדים ניצני עפולה ולהקת אמונה עפולה. יש לציין כי השיר שעוסק בנושא החרמות ומספר את סיפורה של אופק הוקלט והופק בעיר באולפן הקלטות "אולפני חן" בעיבוד והפקה מוזיקלית של המוזיקאי העפולאי המוכשר חן הררי.
הררי מספר כי מטרת הפרויקט הייתה להעלות את המודעות לתופעת החרמות בקרב הילדים והנוער והוא זכה להשמעות רבות בתחנות הרדיו והטלוויזיה. יש לציין כי נושא החרמות בבתי הספר עומד בראש סדר העדיפויות של ראש העיר אבי אלקבץ ובהתאם לכך זכה השנה להיות נושא מרכזי במינהל החינוך העירוני בעפולה ואף נבנתה תכנית למאבק בחרמות תחת השם "בונים יחד מחדש".

סמוך לנהלל: נשק מוסלק נמצא ברכב

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|