הקרב על המקום ה-2: האם טבריה תעבור בשלום את "קוטלת הגדולות"

דריכות בטבריה לקראת משחק הצמרת מחר (א', 14:00) מול צור שלום הצנועה (מקום שני). קשר טבריה: "צור שלום ניצחה את הרצליה ונשר וגם נמצאת מעלינו בטבלה, וזה אומר הרבה". מאמן צור שלום, קובי דנינו: "משחקים מול קבוצה ביתית. קונה תיקו לפני המשחק". חלוץ צור שלום יובל קרן יחמיץ את המשחק מול האקסית

אחרי שני ניצחונות רצופים שהחזירו את השקט למועדון, בעירוני טבריה מקווים לעבור בשלום את המשחק הביתי מחר (א') מול צור שלום הצנועה שזוכה לכינוי "קוטלת הגדולות".

צור שלום מגיעה במומנטום חיובי אחרי שהשיגה שני ניצחונות גדולים בשלושת המחזורים האחרונים על הפועל הרצליה ועירוני נשר. שני ניצחונות אלה פתחו מחדש את המאבק על כרטיס העלייה בליגה א' צפון מצד אחד, והעלו את צור שלום המפתיעה למקום השני בטבלה מצד שני (נקודה יותר מטבריה שמקום השלישי).

• טבריה במומנטום חיובי עם מאמן חדש

מנגד, גם עירוני טבריה מגיעה במומנטום חיובי אחרי שני ניצחונות רצופים תחת המאמן החדש גל שלמה, שהחליף על הקווים את מוריס אוזן. הבשורה המרכזית מבחינת הקבוצה מעיר הכנרת היא השיפור הניכר במשחק ההגנה, כשהיא לא ספגה בשלושת המחזורים האחרונים מי שיחמיץ את המשחק הוא חלוץ צור שלום יובל קרן, שפתח את העונה הנוכחית דווקא בקבוצה מעיר הכנרת וייעדר בגלל פציעה.

שלום עקיבא. עושה כבוד לצור שלום
שלום עקיבא. עושה כבוד לצור שלום

קשר עירוני טבריה, שלום עקיבא, עושה כבוד ליריבה ואמר לקראת המשחק: "אנחנו הולכים לשחק מול צור שלום שניצחה את נשר והרצליה והיא גם נמצאת מעלינו בטבלה, וזה אומר הרבה. צור שלום היא ללא ספק הפתעה נעימה ומגיעות לה הרבה מחמאות. ובכל זאת, אנחנו משחקים בבית ואנחנו חייבים לנצח. חשוב לנו לשמור על המומנטום החיובי בכדי לשמור על קשר עין עם הצמרת הגבוהה".

• המוטו של דנינו: עמידה נכונה על המגרש

מאמן צור שלום, קובי דנינו, שבינתיים מוביל את הקבוצה שלו לעונה סופר מפתיעה, התייחס להכנות לקראת המשחק: "זמן ההכנה היה קצר מכיוון שהמשחק האחרון שלנו היה ביום שלישי ובסך הכל היו לנו שתי יחידות אימון לקראת המשחק מול טבריה. אנחנו עובדים קשה ואני תמיד אומר שמה שמצמצם את פערי התקציב בליגה א' זה העמידה הנכונה במגרש והמוטיבציה. אחרי ניצחונות מול הרצליה ונשר אני מאמין שקבוצות יקבלו אותנו קצת בצורה אחרת, אבל אנחנו נמשיך בדרך שלנו. אנחנו לא נסטה ממנה גם כשאנחנו בצמרת". לקראת המאבק מול טבריה הוסיף דנינו: "טבריה? מדובר במועדון חזק בליגה א', קבוצה טובה ועם חומר שחקנים מצוין. ניצחון על טבריה? אני לא חושב שזה ייחשב כהפתעה. עם זאת, אנחנו משחקים מול קבוצה טובה שהיא מאוד ביתית ולפני המשחק אני הייתי קונה תיקו".