הקאמבק של אבי עמר: "הקהל של טבריה יודע לחבק ולאהוב"

החלוץ הטברייני בן ה-33, שרק לפני 3 שבועות הושעה מאימונים בגלל שלא הופיע למשחק מול כפר-כנא בכדי לא לחלל שבת, כבש בשישי האחרון צמד בניצחון 1:3 של טבריה מול מג'דל כרום, ומאז הקהל הטברייני לא מפסיק לפרגן לו. החלוץ, עצמו, מרגיש בעננים: "התגעגעתי לתחושה הזו. אלחם על המקום שלי בהרכב"

"עברתי סופ"ש מדהים. אין יותר מתוק מההרגשה הזו. לכבוש צמד שערים ולעזור לטבריה לנצח זה פשוט תחושה כיפית".
הדובר: החלוץ הטברייני הוותיק, אבי עמר, שכבש צמד בניצחון 1:3 של עירוני טבריה ביום שישי האחרון מול מג'דל כרום.
עד לפני מספר שנים, עמר בן ה-33, היה אחד החלוצים הבולטים בליגה א' צפון, כזה שהיה כובש בצרורות ועשה חיים קשים מאוד לשוערים ולבלמים שהתייצבו מולו. אלא שבשנים הוא בחר לנדוד באינספור קבוצות וידע גם לא מעט עליות וירידות בקריירה.

• רבים כבר הספידו

בתחילת העונה הנוכחית רבים כבר הספידו אותו והוא בכלל לא שיחק. ולמעשה רק לפני כחודשיים וחצי בערך הוא השתלב באימונים של טבריה בתקווה לחזור לעניינים. בתקופה הזו הוא התאמן חזק וחיכה להזדמנות שלו. אלא שלפני שבועיים הוא מצא את עצמו בעין הסערה לאחר שנעדר ממשחק קבוצתו מול כפר כנא בכדי לא לחלל שבת, וכתוצאה מכך הוא ספג ביקורת נוקבת מראשי הקבוצה ואף הושעה מהאימונים במשך שבוע.
אבל גם האירוע הזה לא שבר את רוחו של החלוץ הוותיק, שעבר לא מעט בכדורגל ונחשב לאחד השחקנים האהובים בקרב אוהדי טבריה.

• דאג להחזיר בצמד שערים

במחזור האחרונה הוא קיבל לראשונה את חולצת ההרכב מהמאמן גל שלמה ודאג להחזיר לו עם צמד שערים על המגרש. "אין דבר יותר מתוק מזה. למעלה מחודשיים וחצי אני רק מתאמן ובקושי שיחקתי", אומר החלוץ בהתרגשות, "אחרי המשחק קיבלתי המון ברכות ופרגונים. שלחו לי הרבה הודעות לנייד וגם קיבלתי אינספור ברכו לפייסבוק. הקהל הטברייני יודע לחבק ולאהוב. הרבה זמן לא נהניתי ככה. האמת, התגעגעתי מאוד לתחושה הזו".
בתשובה לשאלה האם הצמד הזה יגרום למאמן גל שלמה להמשיך להעניק לו את הקרדיט בהרכב, ענה אבי עמר: "אני לא יודע מה יהיו ההחלטות של המאמן. מה שכן אני יודע זה שאני אמשיך להילחם על המקום שלי בהרכב. אני באתי הכי צנוע שיש, עובד קשה באימונים ומחכה להזדמנות שלי. אני לא מתכוון לוותר לאף אחד. אני מתכוון להילחם על המקום שלי בהרכב כפי שעשיתי לאורך כל הקריירה שלי".