עמק יזרעאל: קבוצות הכדורסל והכדורעף מתמקמות בצמרת

לקראת שלבי ההכרעה של הליגה מתמקמות קבוצת הכדורסל והכדורעף של עמק יזרעאל בצמרת, בכדורסל, הקבוצה של עמק יזרעאל מתאוששת ומנצחת במשחקים האחרונים ועדיין חזק בתמונת העלייה, וקבוצת הכדורעף שומרת על המקום הראשון לקראת מאבקי העליה לליגה הלאומית

בקצב מהיר מתקדמות קבוצות הבוגרים של הפועל עמק יזרעאל בכדור סל ובכדורעף לעבר שלבי ההכרעה של העונה. קבוצת הבוגרים בכדורסל, המשחקת בליגה הארצית מחוז צפון, יצאה מתקופה לא קלה של פציעות ומספר הפסדים. לקראת שלבי ההכרעה נרשמה התאוששות ובשני המשחקים האחרונים ניצחה הקבוצה את מובילת הטבלה –  הפועל חיפה, לה היה זה הפסד ראשון, והשבוע במשחק מצויין,  ניצחה הקבוצה במאבק ישיר על המקום השלישי במשחק חוץ את הפועל עכו 69-90.

לסיום העונה נותרו עוד 6 משחקים והקבוצה נאבקת על המקומות 3-4 כאשר 4 הקבוצות הראשונות יתמודדו בסדרות על העלייה לליגה הלאומית. הקבוצה משחקת אחת לשבועיים את משחקי הבית בנהלל ומושכת קהל רב למשחקי הבית.

קבוצת הכדורעף של עמק יזרעאל
קבוצת הכדורעף של עמק יזרעאל

קבוצת הכדורעף  משחקת גם היא בליגה הארצית מחוז צפון ונמצאת במקום הראשון, מטרת הקבוצה היא לשמור על מקומה ולהעפיל לליגה הלאומית בסיום העונה. במשחק שהתקיים השבוע מול עשרות צופים באולם הבית בקיבוץ שריד ניצחה הפועל עמק יזרעאל את הפועל עראבה 0-3 , ביום א' הקרוב תשחק הקבוצה נגד קריית אתא כשהמנצחת תגדיל את סיכויה לעלות לליגה הלאומית.

עמיקם בן יוסף יו"ר הקבוצה אמר השבוע: "אנו מקוים שהצלחת הקבוצה תדחוף שחקנים ושחקניות צעירים לענף הכדור עף וקוראים לקהל חובבי הכדור עף לתמוך בקבוצה במאבקי העלייה לליגה הלאומית."