הצלחה לאליפות הגלבוע בטניס שולחן

מעל 20 טניסאים לקחו חלק בתחרות שנערכה בחסות עיתון "חדש בעמק". את האירוע כיבד בנוכחותו ראש המועצה, עובד נור, שגם העניק את הגביעים לזוכים. את המקום הראשון קטף זאב סער, מקום שני: אלון כליפה, ומקום שלישי: ציון דהן ואלכסנדר אפשטיין

ראשית:

 

 

 

ביום שעבר נערכה אליפות הגלבוע בטניס שולחן בחסות עיתון "חדש בעמק", אתר "עמקניוז" ו"דפוס שרותי הגליל". את האירוע כיבד בנוכחותו ראש המועצה עובד נור שגם העניק את הגביעים לזוכים. מעל 20 טניסאים לקחו חלק בתחרות שחולקה לשתי קטגוריות, דרג א' ודרג ב'. במהלך התחרות התנהלו קרבות מרתקים שעוררו עניין רב.

במקום השלישי בדרג א' זכו ציון דהן ממושב דבורה וד"ר אלכסנדר אפשטיין מהיישוב הקהילתי אחוזת ברק. במקום השני זכה אלון כליפה מהיישוב הקהילתי גן נר. את המקום הראשון קטף זאב סער מעפולה.

ראש מועצה אזורית הגלבוע כיבד בנוכחותו את תחרות הטניס
ראש מועצה אזורית הגלבוע כיבד בנוכחותו את תחרות הטניס

המשתתפים ציינו כי הייתה זו תחרות מכובדת ואיכותית, עם רמה גבוהה ביותר של המתחרים. המשתתפים הודו לגיא ואיציק כליפה על ניהול וארגון התחרות וכן לרמי אלהרר על העמדת האולם לטובת האליפות. בתום המשחקים התפנו המשתתפים לטקס קבלת הגביעים אותם הם קיבלו מידיו של עובד נור, ראש המועצה שחיזק את ידי הטניסאים והביע הערכה ליכולת שהפגינו במשחקים. נור גם הבטיח לפעול לפיתוח הענף ברחבי הגלבוע.