הפתעה לא נעימה: גלבוע/גליל הפסידה לקריית גת 80:66

דווקא אחרי ניצחונות גדולים על הפועל ת"א ובני הרצליה, הקבוצה של בית הלחמי הפסידה בגן-נר מול נועלת הטבלה קריית גת (80:66), שחזרה לנצח אחרי 5 הפסדים רצופים. גלבוע קלעה 8 נקודות ברבע השלישי

לזה אף אחד לא ציפה בגן-נר: לעיני יותר מ-1,100 אוהדים מקומיים בגן נר שסיפקו תפאורה נהדרת ביציעים, הפועל גלבוע/גליל רשמה הפסד ביתי מפתיע מול נועלת הטבלה קריית גת (80:66), שמצידה רשמה ניצחון ראשון אחרי חמישה הפסדים רצופים.
אחרי ניצחונות על הפועל ת"א בבית ובני הרצליה בחוץ, גלבוע/גליל קיוותה לרשום רצף שלושת הניצחונות הראשון שלה מאז מרץ 2014. בגלבוע ידעו שניצחון שני העונה על קריית גת יבטיח להם כנראה כמעט באופן סופי את ההישארות בליגה הבכירה, ומצד שני גם ייתן להם דחיפה רצינית לקראת השמינייה הראשונה, אבל לא לקחו בחשבון את היריבה הדרומית שנלחמת על חייה בליגה.
הקבוצה של אלעד חסין הציגה הגנה נהדרת (עצרה את גלבוע על 9 נקודות ברבע האחרון ועל 8 ברבע השלישי). איש המשחק היה הרכז סלבי ג'וש, שצלף מכל פינה במגרש וסיים משחק פנטסטי עם נקודות 23 נקודות ו-6 אס'. עוד סייע לו עם 19 נקודות ברנדון באומן ששיחק תקופה קצרה בגלבוע/גליל בעונת 2012/13. אצל גלבוע בלט מייקל קוואלס שקלע 19 נקודות, שאר הזרים סיפקו משחק פושר לחלוטין.