הפספוס של עפולה: דייגו סיילס מככב בבני לוד

החלוץ הארגנטינאי (23) המוכשר נבחן בעונה שעברה בהפועל עפולה, אך בבירת העמק ויתרו עליו בתואנה שהוא לא מספיק טוב בשבילם. כעת סיילס מחורר רשתות (4 שערים ב-7 משחקים) בבני לוד הלוהטת, שתתארח היום (ב', 19:00) בעפולה. האם הארגנטינאי יחגוג גם על חשבון הקבוצה שויתרה עליו? צילום: האתר הרשמי של ולז סרספילד

בשלהי העונה שעברה, כשהפועל עפולה הייתה שיכורה מההצלחה המסחררת בגביע ובליגה, ובמועדון כבר הפנימו שהחלוץ לנרי קהינדה לא יישאר בבירת העמק, סוכן השחקנים משה הר אדיר הציע לקבוצה את דייגו סיילס (בתמונה, מימין). חלוץ ארגנטינאי צעיר (23) עם רזומה בנבחרות הצעירות של ארגנטינה. החלוץ הגיע למבחנים בעפולה, אבל אחרי זמן קצר הוא שוחרר מהמועדון בתואנה שהוא לא מספיק טוב לקבוצה. חלפו כמה חודשים, ופתאום הפועל עפולה מוצאת את עצמה בנקודה בעייתית כשהיא מדשדשת בתחתית הטבלה ומשוועת לסקורר, ואותו סיילס הפך בינתיים למחורר רשתות בבני לוד מצמרת הליגה הלאומית (4 שערים ב-7 משחקים).

הפועל עפולה תארח היום (שני, 19:00) את בני לוד הלוהטת, והדבר האחרון שחסר לה זה שהחלוץ הארגנטינאי שוויתרה עליו בלי יותר מדי מחשבה יחגוג גם על חשבונה.