הפועל עפולה: ראש העיר נותן גיבוי להנהלה ולמאמן

על רקע התוצאות המאכזבות (6 נקודות מתוך 18), ראשי הקבוצה והמאמן ניסן יחזקאל נפגשו הבוקר עם ראש העיר יצחק מירון, שהעניק להם גיבוי והציע להם גם את עזרתו. ובינתיים היו"ר דני אסולין הודיע שהוא נשאר במועדון: "אני מחויב לשחקנים ולדרך"

על רקע התוצאות המאכזבות ויממה אחרי ההפסד 3:1 לאשדוד, ראשי הפועל עפולה יחד עם מאמן הקבוצה ניסן יחזקאל נפגשו הבוקר עם ראש העירייה יצחק מירון. מטרת הפגישה הייתה עדכון שוטף על הנעשה בקבוצה, יישור קו בנוגע למטרות העונה ודיון בבקשתו של היו"ר אסולין לסיים את תפקידו.
הפגישה הייתה עניינית ובאווירה טובה. ראש העירייה מירון התעניין בתוצאות האחרונות ושאל אם ישנן בעיות שההנהלה צריכה את עזרתו. במהלך השיחה הבהיר מירון להנהלה בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים כי הוא סומך עליהם והצהיר בצורה חדה וברורה כי יש להם ממנו גיבוי מלא והוא עומד מאחורי כל החלטה שיקבלו. מירון הפציר בראשי המועדון ובמאמן לדבוק בדרך ובמטרה שהציבו לעצמם.

• "קיימת אכזבה, מאמינים בכל שחקן שהבאתי"

כמו כן, מירון הבהיר במהלך השיחה כי אין לו כל כוונה  להחליף את ההנהלה. אחרי דברים אלה הודיע אסולין כי לאור הגיבוי המלא של ראש העירייה הוא חוזר בו מכוונתו לעזוב. "אני מחויב לשחקנים ולדרך", אמר אסולין.
הנהלת הקבוצה והמאמן מודעים לפוטנציאל של סגל השחקנים הקיים ומרוצים מהשינוי החיובי שיש במחויבות וברצון להצליח. "אנחנו מאמינים בכל שחקן שהבאנו. אנחנו לא לחוצים מהתוצאות. קיימת אכזבה, אך הליגה עוד בחיתוליה. המאמן מפיק לקחים אחרי כל משחק והוא יודע בדיוק מה לעשות על מנת להביא את הקבוצה לתוצאות שאנחנו מצפים. צריך לזכור שהסגל עבר שינויים ולוקח זמן להתחבר", הוסיף המנכ"ל תומר רחמים.
היום השחקנים בחופש ומחר ישובו להתאמן ויתכוננו למשחק הביתי נגד הפועל ירושלים ביום שישי.