הפועל עפולה: ציון מירקוב ודרור בן משה הצטרפו להנהלה

השניים הצטרפו לכוורת הניהולית של המועדון. היו"ר דני אסולין: "המטרה שלהם היא לשווק את הקבוצה". דור מליחי סובל מקרע חלקי בשריר הירך וייעדר במשחק הביתי מול אחי נצרת בגביע הטוטו. אימרי זייד צפוי להחליפו. צילום: "בסט בול"


בהנהלת הפועל עפולה החליטו לצרף שני חברי הנהלה חדשים לשורות המועדון, ציון מירקוב ודרור בן משה, שתי דמויות מוערכות בעיר עפולה. "אנחנו מברכים על הצטרפותם של מירקוב ובן משה להנהלה. המטרה העיקרית שלהם היא לשווק את הקבוצה ובין השאר ללכת לבתי ספר ולמשוך קהל אוהדים רחב יותר", אמר היו"ר דני אסולין.  מירקוב עצמו, הוסיף ואמר: "אנחנו מצטרפים לקבוצה בהתנדבות. המטרה המרכזית שלנו היא לקדם את הקבוצה מבחינה שיווקית".

• דור מליחי צפוי להיעדר בשבועיים הקרובים

הקבוצה תארח (ו', 16:00) את אחי נצרת במסגרת הסיבוב השלישי של גביע הטוטו. המגן דור מליחי, שנפצע והוחלף במשחק מול אשקלון, עבר השבוע בדיקת אולטראסאונד ועל פי הממצאים הוא סובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי. על פי ההערכות הוא צפוי להיעדר בשבועיים הקרובים ומי שעשוי להחליפו בתפקיד המגן הימני הוא אימרי זייד, שבעונה שעברה שיחק בעמדה הזו במדי אחי נצרת. דויד סולארי שנפגע בקרסול חזר השבוע לאימונים בהדרגה ועשוי להיות כשיר לקראת המשחק מול אחי נצרת.