הפועל עפולה: עימות בין גיא דיין לצדוק מלכה

הקשר הוחלף במשחק מול מכבי שעריים והתעמת מילולית עם עוזר המאמן בספסל. דיין: "אתם מלכלכים עליי, מה אני ילד בן שבע?". צדוק מלכה ענה לו: "אתה לא תדבר אליי ככה". שחקן בקבוצה: "גיא הרגיש פגוע כי שמע שצדוק מלכלך עליו אצל עטר". בהמשך, השניים ערכו שיחה וליבנו את העניינים

עימות מילולי לא נעים התפתח במהלך המשחק ליד הספסל של הפועל עפולה בין הקשר הבכיר גיא דיין לעוזר המאמן צדוק מלכה.

הקשר שנמצא בתקופה טובה ומציג יכולת גבוהה במשחקים האחרונים, הוחלף בדקה ה-65 וירד עצבני לכיוון הספסל כשהוא מתקשה לשלוט בזעמו. ברגע שהוא הגיע לספסל, כך לפי גורמים במועדון, דיין סינן לעבר עוזר המאמן צדוק מלכה: 'אתם מלכלכים עליי כל הזמן. מה נראה לכם שאני פראייר ולא יודע מזה'. מנגד, כך לפי גורמים בקבוצה, עוזר המאמן הגיב לו בטון חריף: 'אתה לא תדבר אליי ככה. אני עוזר המאמן פה'. בשלב זה גיא דיין המשיך לפרוק את אשר על ליבו ואמר: "אתה גם לא תדבר אליי ככה. מה אני ילד בן בשבע?".

גורמים בקבוצה ניסו להסביר את המניע לעימות ואמרו: "גיא, שנמצא בתקופה טובה, חש פגוע מצדוק מלכה כי הוא שמע ממישהו מבני המשפחה שלו ביציע שצדוק, לכאורה, מלכלך עליו אצל ראובן עטר. וזה הוביל לפיצוץ. הדברים נאמרו בשעת כעס, ובהמשך הכל הסתדר".

בעקבות האירוע שקלו במועדון להעמיד את השחקן בפני ועדת משמעת פנימית, אלא שבהמשך עוזר המאמן והשחקן נפגשו פנים מול פנים ולאחר שיחה ביניהם הצליחו ליישר את ההדורים.