שחקן בעפולה: "כמו בעונה שעברה, שוב לא הולך לנו בבית"

אכזבה בעפולה: הקבוצה של בני בן זקן רשמה הפסד ביתי נוסף, והפעם 0:2 בדרבי האזורי מול אחי נצרת, שטיפסה למקום הרביעי. חסן אבו זייד כבש צמד. גיזי דורבור הורחק בדקה ה-68

אחרי הניצחון במחזור הפתיחה מול מכבי הרצליה, נראה כי מפלס האופטימיות בבירת העמק הולך ודועך. הקבוצה של בני בן זקה רשמה אמש (ב') הפסד שני בליגה, לאחר שנוצחה 0:2 בבית מול אחי נצרת.
באחי נצרת קיוו להמשיך את המומנטום החיובי לאחר הניצחון מול הרצליה ועמדו במשימה. חסן אבו זייד כבש לזכות האורחים רגע לפני הירידה להפסקה. בהמשך, בלם הפועל עפולה גיזי דובור הורחק בכרטיס אדום (68), ואבו זייד סגר את הסיפור עם צמד אישי אחרי שכבש מהנקודה הלבנה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בזכות הניצחון הקבוצה של אדם האדיה טיפסה למקום הרביעי בטבלה ולמעשה השלימה ניצחון כפול העונה מול הפועל עפולה לאחר שניצחה אותה לפני כחודש גם במסגרת גביע הטוטו.
מנגד, הפועל עפולה רשמה הפסד ביתי נוסף (השני ברציפות) ומוצאת את עצמה בחלק התחתון של הטבלה. שחקן בקבוצה אמר לאחר ההפסד לאחי נצרת: "לצערי הרב, כמו בעונה שעברה הקבוצה לא פתחה את העונה כמו שצריך. שיחקנו מול אחי נצרת שלדעתי תדבר חזק בצמרת. וכמו בעונה שעברה שוב לא הולך לנו בבית".