הפועל עפולה: "סולארי וגומז היו חלשים מאוד"

שני שחקני הרכש הבכירים ספגו ביקורת אחרי התיקו הביתי (1:1) מול הפועל אשקלון. גורמים במועדון: "הם לא הורגשו במשחק". מנגד, גולדמן ומתיאס זכו למחמאות: "הם לא מפסיקים לרוץ ונותנים מעצמם את המקסימום". הקבוצה תארח היום (ו', 16:00) את אחי נצרת במסגרת גביע הטוטו. צילום: אתר "בסט בול"

 


הפועל עפולה המתחדשת פתחה את העונה החדשה עם ציפיות גבוהות, ויש שיאמרו עם ציפיות מוגזמות מדי. אלא שהתיקו הביתי האחרון של הקבוצה ביום שישי שעבר מול הפועל אשקלון (1:1), כך  נדמה, צינן את ההתלהבות מסביב והחזיר את האוהדים לפרופורציות.

הפועל עפולה פתחה את המשחק בסערה וכבשה שער מהיר (יובל שאוט), אבל בהמשך היא נעלמה מהמגרש והפועל אשקלון, עוד קבוצה טובה שמועמדת לעלייה, איזנה את התוצאה ובצדק.

באופן כללי הקבוצה של ניסן יחזקאל לא הייתה במיטבה ומרבית השחקנים הבכירים הציגו יכולת בינונית. אבל מי שספגו את מירב חיצי הביקורת היו הארגנטינאי דויד סולארי והברזילאי דויד גומז שלא ממש סיפקו את הסחורה בחלק הקדמי.

 

סולארי. אכזב מול אשקלון
סולארי. אכזב מול אשקלון

• "דויד סולארי ודויד גומז כלל לא הורגשו במשחק ההתקפה"

בשיחות סגורות הביעו גורמים במועדון חוסר שביעות רצון מיכולתם של השניים: "זה לא היה משחק טוב שלנו. שחקנים בכירים כמו דויד סולארי ודויד גומז כלל לא הורגשו במשחק ההתקפה. הם הציגו יכולת חלשה מאוד. אנחנו מאמינים בהם ומשוכנעים שהם מסוגלים לתת הרבה יותר". מי שכן זכו למחמאות היו נתנאל גולדמן ומתיאס מרטין, שהשקיעו מאמץ גדול במשחק. "הם לא מפסיקים לרוץ. בכל משחק הם נותנים את המקסימום".

יציע מזרחי-אצטדיון עפולה
היציע המזרחי באצטדיון בעפולה. איפה הקהל?

• "לא מבינים את האדישות של הקהל העפולאי"

למשחק האחרון מול הפועל אשקלון הגיעו כ-650 אוהדים עפולאים (מעבר לממוצע העונתי), ולמרות זאת בהנהלת הפועל עפולה לא ממש היו שבעי רצון. "אם הקבוצה הזו שיש כיום בעפולה הייתה בבית שאן או בטבריה היו מגיעים לפחות 2,000 איש. אנחנו לא מבינים את האדישות של הקהל העפולאי", אמר גורם בהנהלה בטון מאוכזב.


 

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]

 


• מסתמן: מליחי הפצוע ייעדר, זייד מועמד להחליפו

הקבוצה תארח היום (ו', 16:00) את אחי נצרת במסגרת הסיבוב השלישי של גביע הטוטו כשבהנהלה החליטו על כניסה חופשית של אוהדים.

עפולה מגיעה עם מאזן של  3 נקודות בשני משחקים, בעוד שהקבוצה של רפעת (ג'ימי) טורק מחזיקה במאזן מושלם של 6 נקודות. בעפולה מייחסים חשיבות רבה למשחק הקרוב, שכן במידה והקבוצה תנצח בו היא תעפיל לשלב הבא במפעל.

בתוך כך, המגן דור מליחי שנפצע והוחלף במשחק מול אשקלון, עבר השבוע בדיקת אולטראסאונד ועל פי הממצאים הוא סובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי. על פי ההערכות הוא צפוי להיעדר בשבועיים הקרובים ומי שעשוי להחליפו בתפקיד המגן הימני הוא אימרי זייד, שבעונה שעברה שיחק בעמדה הזו במדי אחי נצרת. דויד סולארי שנפגע בקרסול חזר השבוע לאימונים ועשוי להיות כשיר לקראת המשחק מול אחי נצרת.