הפועל עפולה: "ניצחון על הפועל פ"ת? זה לא בשמיים"

אחרי ההפסד המאכזב לקטמון, הפועל עפולה תנסה להפתיע היום (15:00) את המוליכה הפועל פ"ת: "ליגה משוגעת ולא צפויה". שאוט ומרטינס בקושי התאמנו השבוע, חנוכה (צהובים) ומליחי (אדום) ייעדרו. דיין חזר לאימונים אך הסיכוי שישחק נמוך

המחזור האחרון של הסיבוב הראשון בלאומית: אחרי ההפסד המאכזב בשבוע שעבר 4:2 מול קטמון, ששוב הוריד את מצב הרוח לקרשים, הפועל עפולה תארח היום (15:00) את המוליכה הפועל פ"ת, שמגיעה אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד ותנסה לשמור על הפסגה.


הקבוצה של ניסן יחזקאל מגיעה עם הרכב חסר. המגן דור מליחי שספג אדום מול קטמון והקשר שלומי חנוכה (צהובים) ייעדרו. שניים נוספים שלא התאמנו השבוע באופן סדיר הם יובל שאוט (שפעת) ומתיאס מרטין שנפצע במשחק האחרון.  

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


 


לפני כחודש וחצי הקבוצות נפגשו במסגרת רבע גמר גביע הטוטו. באותו משחק עפולה הפגינה יכולת טובה והייתה עדיפה בהרבה מפ"ת, אבל בסופו של דבר דווקא המלאבסים רשמו ניצחון בפנדלים 5:3.
למרות פערי המיקום בטבלה (11 נקודות מפרידות בין הקבוצות), בעפולה מאמינים שאפשר להפתיע את המוליכה.
"הליגה הזו משוגעת ובלתי צפויה. ניצחון במשחק הזה זה לא משהו בשמיים. כל קבוצה יכולה לנצח אחרת ובלי קשר למיקום בטבלה. דווקא במשחק מול הפועל פ"ת בגביע הטוטו הצגנו יכולת טובה. אנחנו בהחלט מסוגלים לנצח", אמרו במועדון לקראת המשחק.

שחקן עפולה גיא דיין - קצר בינו לבין המאמן
חזר להתאמן לאחר השעייה, האם ישולב מהספסל?

בתוך כך, אחרי שבועיים של השעיה מכל פעילות, גיא דיין חזר השבוע לאימונים עם הקבוצה. עם זאת, סיכויו לשחק נמוכים. "הסגל אומנם דליל, אבל לא בטוח שהמאמן ניסן יחזקאל ימחל על כבודו כל כך מהר וייתן לדיין לחזור לשחק", אמר שחקן בקבוצה.