הפועל עפולה נוצחה במשחק העונה, גלבוע/גליל חזרה מהקבר

הפועל עפולה, שהופיעה עם זר אחד בלבד ונהנתה מדחיפה אדירה של הקהל המקומי, נוצחה אמש במשחק העונה מול הפועל ב"ש אחרי 72:70 דרמטי. גלבוע/גליל חזרה מהקבר אחרי שהפכה פיגור 20 נקודות לניצחון על הפועל ר"ג/גבעתיים 70:78

משחק העונה בליגה הלאומית בכדורסל הבטיח רבות, ואכן קיים: בקרב המסקרן של העונה, נוצחה אמש הפועל עפולה 70:72 ע"י הפועל ב"ש, שהתבססה במקום הראשון בטבלה.

הפועל עפולה אומנם נהנתה מדחיפה אדירה של הקהל המקומי, שהגיע בהמוניו ומילא את היציעים, אבל חסרה במשחק את הזר ברנדון בראון, שחתך בשבוע שעבר לקפריסין, והותיר חור רציני בסגל.

כיאה למשחק בין שתי הקבוצות הטובות בליגה, שהופיעו לקרב העונה עם מאזן זהה של 9:1, המשחק היה צמוד לכל אורכו, ונראה היה שעפולה מתמודדת בהצלחה עם החיסרון של ברנדון בראון. אבל בסופו של דבר, העצבים דיברו ברבע האחרון, והאורחים מהדרום הפכו פיגור ליתרון ורשמו ניצחון דרמטי, שיש לו משמעות פסיכולוגית לקראת המשך. עבור עפולה היה זה הפסד בית ראשון העונה. מי שבלטו בשורות עפולה היו נועם מטלון (21 נקודות), גילברטו קלאוול (20 נקודות ו-10 ריב')וזיו בן צבי 13 נקודות. אצל האורחים היה זה פול מרג'יני, שתפר  22 נקודות, אלעד הופמן וקית' קלינטון הוסיפו 12 כ"א.

גלבוע/גליל חזרה מהקבר, לאחר שהפכה פיגור של 20 נקודות לניצחון דרמטי על הפועל ר"ג/גבעתיים 70:78. דימיטריוס טרידוול קלע 20 נקודות, דותן, וול וסיגרס עזרו עם 13 כ"א.