הפועל עפולה מציגה: מהפך מארץ המהפכים

עד לדקה ה-69 עפולה פיגרה 2:0 מול מכבי הרצליה, אבל אז הגיע קאמבק מטורף של העפולאים, כשתוך 8 דקות בלבד דאגו עידן מקדש, גיא דיין ונתנאל גולדמן לחולל מהפך מדהים בדרך לסיבוב ח' של הגביע. צילום ארכיון

קאמבק מהסרטים: אחרי קאמבק מטורף הפועל עפולה, ללא יובל שאוט, העפילה הערב (ד') לשלב הבא בגביע לאחר ניצחון חוץ דרמטי על מכבי הרצליה 3:2, במשחק שבו עפולה פיגרה 0:2 עד לדקה ה-60.
אחרי התבוסה הכואבת בטדי בליגה 1:4 להפועל ירושלים ביום שישי שעבר, נראה שבעפולה היו זקוקים לניצחון דרמטי מסוג זה בכדי להרים את המורל בקרב השחקנים ולהשיב את השקט למערכת.
פתיחת המשחק לא בישרה טובות לחניכיו של אייל לחמן שנקלעו לפיגור כבר בדקה ה-4 כשאופיר עמרם הרשית לטובת המארחים. ואם זה לא מספיק אז רגע לפני הירידה להפסקה המקומיים הכפילו את היתרון שלהם. חשבתם שנגמר? ממש לא. הבלם עידן מקדש עלה לעזרת ההתקפה ובזכות נגיחה מדויקת ברחבה החזיר את עפולה למשחק, כשצימק בדקה ה-69. שלוש דקות מאוחר יותר הראה לוח התוצאות על שוויון עם שער של גיא דיין. האחרון דילג על שחקן באלגנטיות במרכז המגרש ובעט חזק מרחוק למרכז השער, אבל השוער המקומי השמיט את הכדור בנונשלנטיות והתוצאה 2:2. המהפך המדהים הושלם בדקה ה-78 עם שער דרמטי של נתנאל גולדמן שסידר לעפולה את הכרטיס לשלב הבא. מדהים.