הפועל עפולה: זר ראשון לניר קפלן,

עפולה ממשיכה להשלים את הסגל לקראת העונה הקרובה. הגארד ריקי פאק (29, 1.92) חתם בקבוצה ויהיה הזר הראשון של הקבוצה לעונה הקרובה.

עפולה ממשיכה במלאכת השלמת הסגל לקראת העונה הקרובה, הגארד האמריקאי ריקיפאק סיים את העונה שעברה כמלך הסלים באוסטריה, שם שיחק בוינה עם אנטון שוטבין שחתום גם כן בקבוצה.
הגארד, שדודו הוא רוברט פאק ששיחק ב-NBA וביורוליג, נבחר לחמישיית העונה באוסטריה עם ממוצעים של 23.8 נקודות, 5.3 אסיסטים ו-3.4 ריבאונדים למשחק כשהוא מדייק ב-39 אחוז מחוץ לקשת. ריקי הישווה את שיא הליגה עם 55 נק׳ במשחק מול ארקאדיה ובמשחק נוסף השיג טריפל דאבל. פאק, בוגר מרילנד, שיחק לפני שנתיים בפינלנד ורשם 18 נק׳ למשחק במדי קוריהאייט. בעבר שיחק גם בקפריסין ובספרד.
ניר קפלן מאמן הקבוצה: "ריקי שחקן מאוד איכותי שמה שמייחד אותו מעבר להיותו סקורר מוכח זה אישיות מצוינת ויכולת הגנתית ברמה מאוד גבוהה. אני בטוח שהוא יעשה אותנו קבוצה יותר טובה בשני צידי המגרש".
פאק עצמו היה נרגש מאד הבוקר מההגעה הצפויה לישראל: "אני מאמין שהמועדון בבנייה כלפי מעלה, ואני מבטיח לעשות הכל כדי לעזור לקבוצה לנצח בכל משחק ולהגיע למטרה שהציב לעצמו – לעלות לליגת העל".