הפועל עפולה הנוכחית טובה יותר מזו של אשתקד

אבי חכם בטור אישי ל'חדש בעמק': "למרות שתקציב הקבוצה לא שודרג, הפועל עפולה בנתה קבוצה דינמית וצעירה אשר תוכל להראות כדור סל לוחמני, לוחץ ועם הרבה כישרון. הציפייה הראשונית? לסיים ברביעייה הראשונה"

 

בדיוק שישה שבועות לפני יריית הפתיחה של עונת המשחקים 2016-17, השלימה הפועל עפולה את סגל שלה באופן עקרוני.

לא סוד הוא כי העונה מלאכת הרכבת הקבוצה לוותה בקשיים רבים, שכן החוק הרוסי ומעט שחקנים ברמה גבוהה הקפיצו את המחיר בשוק השחקנים והמחירים הרקיעו שחקים. דבר שפוגם בעיקר בקבוצות הפריפריה הרחוקות פיזית ממגורי השחקנים. עלויות הרכב והדלק הן נטל כבד עבור קבוצות פריפריה, כגון: הפועל עפולה והפועל מגדל העמק.
הפועל עפולה של עונת 2016-17 שואפת כבכל עונה גבוה. זוהי מחויבות כלפי חובבי הכדורסל המקומי אמר יו'ר הקבוצה, יוסי מלכה, אשר הוסיף כי למרות שנס ציונה מועמדת כמעט ודאית לעליה זהו ספורט והכל תלוי לבסוף בתלכיד שנוצר בכל קבוצה.
ואכן למרות שתקציב הקבוצה לא שודרג, שכן הוא די דומה לעונה שעברה, הפועל עפולה בנתה קבוצה דינמית וצעירה אשר תוכל להראות כדור סל לוחמני, לוחץ ועם הרבה כישרון.

הסגל המלא של הפועל עפולה ענת 2016/17
הסגל המלא של הפועל עפולה ענת 2016/17

רועי פרל, שממשיך לאמן זו שנה שנייה ברציפות (משהו שלא קרה הרבה זמן בעפולה), צבר ותק רב, הן בעפולה והן בעבר במגדל העמק. ביחד עם עוזרו החדש, עודד הנדלר מקיבוץ יפעת, בנו קבוצה לתפארת ולטעמי טובה יותר מהעונה שחלפה.
הזר המוכח דמיטריוס טרידוול אשר עלה ליגה עם השכנה גלבוע/גליל הנו החתמה יוצאת מהכלל, בעיקר בעידן בו קשה למצוא סנטרים. אליו הצטרף שחקן בעמדה 4 בשם קאנון אשר שיחק בליגה המקסיקנית שם הוכיח פיזיות רבה לצד יד לא רעה מטווח השלוש.
בסגל הישראלי נעשו החתמות יפות בדמותו של רון סבג שמגיע לקבוצה מגליל עליון ואוראל לב מגלבוע/גליל, כמו כן שחקן העתודה הכישרוני תום סלוצקי וגל ויונטר.
לא פחות חשובה העובדה כי בסגל המקומי יהיו 3 עפולאים, אליה סרור תמיר הקומה 2.12, שחוזר לבירת העמק אחרי עונה בקרית אתא וצפוי לספק מהספסל החלפה טובה לטרידוול. וכמו כן שני בוגרי מחלקת הנער לוטטי וגוברמן המצטרפים לעמית גרשון, שממשיך עונה שלישית במדי הקבוצה.
את הסגל הנמרץ הזה ינווט רועי פרל כשהצפייה הראשונית של כולנו היא לראות את עפולה בתום העונה הסדירה ברביעייה הראשונה של הליגה, ולי אין ספק שכך יהיה.