הפועל עפולה: היו"ר דני אסולין עשוי לעזוב בתום העונה  

יו"ר הפועל עפולה בכדורגל, דני אסולין, אושפז השבוע יומיים בבית חולים העמק לאחר שחש ברע, וגוברים הסיכויים שיסיים את תפקידו במועדון בתום העונה. מקורבים ליו"ר: "סיכוי גבוה שיעזוב. כל מה שקורה בקבוצה פוגע בבריאותו"

היו"ר המיתולוגי של הפועל עפולה, דני אסולין,  צפוי לעזוב את הקבוצה בתום העונה, כך נודע ל"עמקניוז".
היו"ר דני אסולין, שלפני מספר שנים חזר להפועל עפולה בהתנדבות ומתוך רצון נקי וטהור לקדם את הכדורגל בעיר, חווה בתקופה האחרונה לחצים גדולים שכנראה משפיעים על בריאותו בצורה ישירה. מסתבר כי לא רק התוצאות המאכזבות במגרש והחשש מירידת ליגה מטרידים את היו"ר הוותיק, אלא גם הנושא הכלכלי הלא יציב. כמעט בכל 20 לחודש נאלצים במועדון לשבור את הראש כיצד לגייס את כל הכספים הדרושים בכדי שהמשכורות לשחקנים, עובדי המועדון ולספקים ישולמו במועדן.
ביום ראשון האחרון היו"ר אסולין הגיע לבית חולים העמק לאחר שחש ברע ואושפז שם במשך יומיים בגלל לחץ דם.
מקורביו של היו"ר ידעו לספר השבוע כי "דני אסולין מאוד אוהב את הקבוצה ואכפת לו מאוד מהכדורגל בעפולה, ובגלל זה הוא חזר לכדורגל. אבל כל מה שקורה בשנתיים האחרונות במועדון פוגע בו מבחינה בריאותית. המתח הזה מזיק לו מאוד. זה משפיע עליו ביום-יום. הוא בן אדם טוטאלי ואכפתי שלוקח דברים בצורה קשה. הוא לא מסוג האנשים שיודעים לעשות הפרדה בין הכדורגל לחיים האישיים, ויש סיכוי גבוה שיעזוב בסיום העונה".