הפועל עפולה: "החזירו את אמון הקהל בקבוצה!"

שלומי אלבז בטור אישי לעמקניוז: "עושה רושם כי הפועל עפולה מתחילה להתחבר. ניתן לראות את ההבדלים העצומים בין הקבוצה של פתיחת העונה לזו הנוכחית. אחד מהמשוחררים היה חייב להיות דוד סולארי"

זה לקח יותר מדי זמן, אך כפי שהמשפט הידוע אומר: "עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא". עושה רושם כי הפועל עפולה מתחילה להתחבר והקהל קיבל את האות לכך בשישי האחרון. למרות ספיגת השער בדקות הסיום, הקהל העפולאי, שחזר להאמין בקבוצה, הריע לשחקנים על משחק טוב, במיוחד בחצי השני. ניתן היה לראות את ההבדלים העצומים בין הקבוצה של פתיחת העונה לזו הנוכחית, הבדלים שבאו לידי ביטוי במחויבות ובגישה של השחקנים הצעירים שהביא לחמן בינואר.


טוב יעשו בהנהלת הקבוצה אם יחתימו את השלד שאמור להוביל את המועדון בשנים הקרובות כבר בזמן הקרוב ולטווח ארוך! חלק מהשלד הם אור אליהו ונתנאל גולדמן שלא צריכים לקבל הצעת חוזה לקראת סוף יולי לאחר שכל "הכוכבים" חתמו על "החוזים הכבדים" ומותירים לשחקני הבית הצעות בסכומים נמוכים יותר.


 [dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בקבוצה החליטו, בצדק, לבצע רכש מאסיבי בינואר לצד שחרור מוצדק של שחקנים בכירים שלא הוכיחו עצמם. אחד מהמשוחררים היה חייב להיות דוד סולארי. הארגנטינאי, אולי השחקן בעל השכר הגבוה ביותר בתולדות עפולה, תופס משבצת של זר ולא התחבר מתחילת השנה לקבוצה. סולארי, שהוביל לפני מספר שנים את קרית שמונה לאליפות היסטורית, לא הגיע לעפולה בשביל לחמם את הספסל או לחילופין להיכנס בדקות הסיום, זו פריווילגיה גדולה מדי עבור המועדון הצנוע מבירת העמק. וזה עוד לפני שאנו מביטים על מצבו המקצועי של אלירן דנין, עוד שחקן מוכר שהגיע לעפולה בקול תרועה רמה, אבל בשלושת המחזורים האחרונים הוא נותר מחוץ לסגל. מילה טובה מגיעה לספואן זועבי שמתחיל להזכיר את העונה הגדולה שלו בשנה שעברה במדי ראשל"צ.

שלומי אלבז
"ניתן לראות את ההבדלים העצומים בין הקבוצה של פתיחת העונה לזו הנוכחית". שלומי אלבז

היום (ו') יתקיים הדרבי האזורי בין עפולה לנצרת עילית. בעפולה יודעים שניצחון תהיה מקדמה אדירה לפלייאוף העליון, בנצרת עילית לא באמת מאמינים שישרדו בליגה. הימור אישי: מאז שעפולה עלתה ללאומית, היא נהנית לפגוש את האדומים. המלצה שלי לשחקנים: תיהנו בפעם האחרונה, כי המפגשים הללו לא בטוח שיחזרו בקרוב.