הפועל עפולה: היו"ר אסולין ביקש להתפטר בישיבת החירום

בתום ישיבת החירום שהתקיימה היום לאחר הפסדה של הקבוצה אתמול לבית"ר רמלה החלשה, הוציאה הקבוצה הודעה לתקשורת בה נמסר כי הנהלת הפועל עפולה קיימה הבוקר הערכת מצב מקצועית עם המאמן ניסן יחזקאל,  עוד נמסר כי הישיבה הייתה עניינית וברוח טובה ובמהלכה המאמן סיפק הסברים לשאלות ההנהלה. לאחר ישיבת ההנהלה נערכה אספת שחקנים במטרה להוריד את מפלס הלחץ.

תוך כדי כך נודע לעמקניוז כי במהלך הישיבה לאור התוצאות היו"ר דני אסולין הביע את את אכזבתו מהדרך בה הקבוצה הפסידה וביקש להתפטר מתפקידו.  אולם בקשתו נדחתה על הסף והוא התבקש להמשיך בתפקידו.

כאמור לאור מפלס הלחץ הגבוה בקבוצה ובעיקר בחדר הלבשה נמסר מעפולה, כי השחקנים כונסו באסיפה במטרה להוריד את המתח בחדר ההלבשה ובעקבות מה שנראה כאחת הסיבות למתחים, התחרות הקשה שנוצרה על מקום בהרכב בראשון של הקבוצה.

מהמועדון נמסר בנוסף כי למרות שההפסד לבית"ר רמלה היה כואב לאור יחסי הכוחות בין הקבוצות, זהו בסה"כ עוד משחק ליגה ולא יותר.
הפועל עפולה הציבה לעצמה כמטרה להיות קבוצת צמרת מובילה בליגה הלאומית ולאור השינויים שהקבוצה עברה במהלך הקיץ, לכל דבר חדש לוקח זמן להיבנות.
במועדון הביעו תמיכה במאמן יחזקאל והודיעו כי בכוונתם לגלות סבלנות והם מאמנים בו ובצוות המקצועי וסגל השחקנים שיובילו את הקבוצה לצמרת.