הפועל נצרת עילית: הקשר ניקולאס פלצ'וק מתנדנד

הקשר הקדמי שמיעט לשחק מאז פתיחת העונה עשוי לקבל שחרור. ובינתיים כחלק מתוכנית ההבראה הכלכלית, ראשי הקבוצה הובילו קיצוץ רוחבי של 10 אחוזים משכרם של עובדי המועדון. המנכ"ל גיל ברעם כינס ישיבה והבטיח להם שהשנה המשכורות יהיו בזמן

גורמים בהפועל נצרת עילית טוענים כי בקבוצה שוקלים לשחרר את הקשר היהודי הארגנטינאי ניקולאס פלצ'וק. האחרון אומנם נחשב לדמות מוערכת במועדון אבל מאז פתיחת העונה הוא נעדר לא מעט והתפוקה שלו היא שולית (שותף רק בשלושה משחקים). "כרגע הוא שחקן המועדון כמו כל יתר השחקנים", אמרו בצוות המקצועי.
בתוך כך, הפועל נצרת עילית סיימה במחזור האחרון בתיקו 0:0 מול בני לוד, ותארח במשחק הקרוב באצטדיון נשר את בית"ר ת"א/רמלה.
כחלק מתהליך הבראת המועדון ועמידה בהתחייבויות תוך תשלום משכורות בזמן, בהפועל נצרת עילית החליטו להוביל מהלך של קיצוץ רוחבי בשכרם של השחקנים והצוות המקצועי.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


כבר בצ'קים האחרונים שקיבלו אנשי המועדון הם ראו קיצוץ של 10 אחוזים מהשכר הברוטו. חלקם קיבלו את הקיצוץ בהבנה ואחרים הרבה פחות וביקשו לקבל הבהרות.
כך או אך, על מנת ליישר את ההדורים המנכ"ל גיל ברעם קיים בתחילת השבוע ישיבה עם כלל אנשי המועדון ובה הסביר את המניע למהלך. בין היתר הבטיח להם המנכ"ל ברעם כי השנה הם ידאגו שהשכר יהיה במועד ולא כפי שהיה בשנים האחרונות. וזאת לאחר שהוא קיבל גיבוי ותמיכה מראש העיר רונן פלוט. בסופו של דבר, עובדי המועדון גילו הבנה והסכימו לקיצוץ הרוחבי.
"עדיף לקבל קיצוץ של 10 אחוזים בשכר ומשכורות בזמן מאשר המרדף הלא נעים שהיה בשנים האחרונות אחרי השכר", אמרו במועדון.