הפועל מגדל העמק מתרסקת 

המשבר במגדל העמק מחריף. הקבוצה הפסידה 1:2 מול כפר כנא, ובשבעת המחזורים האחרונים הוציאה 2 נקודות בלבד. האם נראה בקרוב זעזוע בעמדת המאמן או הסגל? היו"ר הנרי איפרגן מבהיר: "לא יהיו שינויים. אני מאמין בכל מי שנמצא במערכת"

מגדל העמק מתדרדרת ללא מעצורים. הקבוצה של רפי בוסקילה פתחה את העונה בצורה נפלאה, עם חמישה ניצחונות בשישה מחזורי הפתיחה, והיו כאלה שסימנו אותה כמועמדת לעלייה. אבל בחודשיים האחרונים הקבוצה נמצאת בירידה חדה, וביום שישי היא הפסידה 2:1 לכפר כנא, במשחק חוץ שבו היא הובילה 0:1, מה שהעלה עוד יותר את מפלס הלחץ במועדון.
בשבעת המחזורים האחרונים מגדל העמק הוציאה 2 נקודות בלבד, ובקצב הזה היא מתקרבת לכיוון התחתית. כעת, עולה השאלה האם אחרי השינויים בסגל מעמדו של רפי בוסקילה מתחיל להיסדק? התשובה: עדיין לא. אם זה היה במועדון אחר אז אולי כן, אבל מי שמכיר את הנפשות הפועולת ואת המציאות במגדל העמק יודע ומבין שצריך לקרות משהו חריג ביותר בכדי שהמאמן בוסקילה יסיים את דרכו בקבוצה.

• הנרי איפרגן: "זה הפסד של נאיביות"

התגובה שסיפק היו"ר הנרי איפרגן בסיום, אגב, רק חיזקה את הטענה הזו. "לא יהיו שינויים. אני מאמין בכל מי שנמצא כאן במערכת", הבהיר איפרגן, "כמו שבתחילת העונה לא יצאנו מגדרנו שהיינו בפסגה אז גם עכשיו אנחנו נשמור על איפוק". לגבי ההפסד לכפר כנא הוסיף איפרגן: "הניצחון היה בכיס שלנו. זה הפסד של נאיביות".