הפועל מגדל העמק מחפשת נקמה ספורטיבית מול הרצליה

אחרי הפסד הבכורה בליגה (0:1 מול כרמיאל צפת), במגדל העמק נערכים לקראת משחק החוץ מול הפועל הרצליה (מוצ"ש, 20:30). החלוץ לידור כהן, שכבש עד כה 5 שערים, לא שוכח את ההפסד מול הרצליה בגביע לפני כחודשיים: "זה היה הפסד כואב במיוחד. אני מקווה שנשיג נקמה ספורטיבית"

נעצר הרצף. הפועל מגדל העמק פתחה את העונה בצורה נפלאה, והאמת גם די מפתיעה, כשהיא השיגה 5 ניצחונות ו-2 תוצאות תיקו בשבעת מחזורי הפתיחה. במגדל העמק ידעו שמתישהו תגיע המעידה והקבוצה תרשום הפסד בכורה בליגה, אבל ספק רב אם מישהו ציפה שזה יקרה דווקא במשחק מול כרמיאל/צפת הצנועה, משחק שאליו הגיעה מגדל העמק כפייבוריטית ברורה, ובפועל הפסידה 0:1 כשהקבוצה מציגה יכולת מדאיגה.

הסגל של מגדל העמק, יש להודות, לא נחשב לאחד הסגלים הנוצצים בליגה א' צפון. וגם המיקום הנוכחי שבו נמצאת כרגע הקבוצה (מקום שלישי) הוא סוג של הפתעה. במיוחד לאור העובדה שהקבוצה ספגה לאחרונה שתי מכות לא פשוטות בכנף, כשהחלוץ אמיר אלעלי והבלם/קפטן פיליפ ווליקובסקי עזבו את המועדון באופן מפתיע ולמעשה הותירו אחריהם סגל יחסית דליל. וכעת השאלה המרכזית היא האם רפי בוסקילה יצליח לשרוד בחלק העליון של הטבלה עם הסגל הנוכחי?

מחפש נקמה ספורטיבית. מאמן מגדל העמק, רפי בוסקילה
מחפש נקמה ספורטיבית. מאמן מגדל העמק, רפי בוסקילה

• לידור כהן: "המזל לא היה איתנו כמו שהיה בכמה משחקים העונה"

כך או כך, כבר במחזור הקרוב מצפה למגדל העמק (מקום שלישי, 17 נקודות) משוכה לא קלה בכלל. כשהיא תפגוש (מוצ"ש 20:30) במשחק חוץ מסקרן את הפועל הרצליה המאכזבת שמדורגת במקום השביעי עם 12 נקודות. במגדל העמק יודעים שבכדי להוציא נקודות במשחק הקרוב הם יצטרכו להפגין יכולת הרבה יותר טובה ממה שהציגו במשחק האחרון מול כרמיאל/צפת. "במשחק מול כרמיאל לא היינו טובים ולא הופענו למשחק בכלל, במיוחד בחצי הראשון", אומר החלוץ המוכשר של מגדל העמק, לידור כהן, שכבר הספיק לכבוש העונה חמישה שערים. "במחצית השנייה עוד לחצנו והגענו לכמה מצבים, אבל לצערי הכדורים לא נכנסו. המזל לא היה איתנו כמו שהיה איתנו בכמה משחקים אחרים העונה".

לקראת המשחק מול הרצליה הוסיף: "מצפה לנו משחק מאתגר מאוד מוך הרצליה. אנחנו מגיעים למשחק עם המון התלהבות. אנחנו רוצים להוכיח לכולם וגם לעצמו שההצלחה שלנו עד כה היא לא מקרית. חשוב לנו לחזור למסלול הניצחונות. אנחנו נגיע לשם במטרה לנצח".