הפועל מגדל העמק: "התבוסה לירושלים? נשארנו עם החוויה"  

גביע המדינה בכדורסל: במגדל העמק לא לקחו קשה את התבוסה 57:94 מול מחזיקת גביע הווינר הטרייה הפועל ירושלים, שהופיעה ללא הכוכב אמארה סטודמאייר. "באנו בעיקר ליהנות כי מראש לא היה לנו סיכוי. רק חבל שאמארה לא שיחק", אמרו בקבוצה

אמש (ד') נערכו משחקי סיבוב א' של גביע המדינה בכדורסל. במוקד משחקי אתמול עמד המפגש בין מחזיקת גביע ווינר הטרייה הפועל ירושלים להפועל מגדל העמק הצנועה מהליגה הלאומית.
זו הייתה אמורה להיות חגיגה אמיתית עבור חובבי הכדורסל בעמק ובמיוחד עבור אוהדי הכדורסל במגדל העמק. אלא שבסופו של דבר חגיגה הזו נפגמה בצורה רצינית כאשר מגדל העמק נאלצה "לארח" את המשחק דווקא בקרית אתא כיוון שאולמה הביתי, "יערת העמק", לא אושר ע"י המשטרה בגלל מספר ליקויים. ואם לא די בכך, אז הירושלמים שלא ממש ספרו את מגדל העמק העדיפו להופיע ללא הכוכב הגדולה שלהם, אמארה סטודמאייר, שקיבל מנוחה לקראת האתגרים היותר רציניים בהמשך העונה.
ולמרות זאת, בקרב אנשי מגדל העמק הייתה התרגשות לא קטנה מעצם המפגש מול האדומים מהבירה, והגיעו למשחק בתחושה שאין להם מה להפסיד. "באנו בעיקר לשחק וליהנות, כי הסיכוי שנחולל פה סנסציה הוא נמוך ביותר. רק חבל שאמארה לא משחק כי פינטזנו על מפגש מולו", אמר אחד משחקני מגדל העמק לפני הג'אמפ בול הראשון.
במשחק עצמו הירושלמים, למרות ששיחקו בהרכב השני, הביסו ללא בעיות את החבורה הצעירה של דוד אלהרר בתוצאה 57:94 והעפילו לשמינית הגמר. "זו הייתה יכולה להיות חוויה יותר גדולה אילו המשחק הזה היה נערך במגדל העמק, אבל לא נורא. מה שלקחנו מהמשחק זה, כמו שחשבנו לפני שריקת הפתיחה, זה את החוויה".