הפועל בית שאן: העירייה העבירה חצי מיליון שקל לקבוצה

לאחר אישור התקציב המיועד לקבוצת הכדורגל והעברת חלק הארי שלו באופן מיידי אמר ראש העיר בן שטרית: "דומה כי לא צריך לשכנע איש בדבר חשיבותה ומרכזיותה של קבוצת הכדורגל הייצוגית של העיר והיותה מקור משיכה לשחקנים ולאוהדים"

עיריית בית שאן העבירה השבוע תקציב של חצי מיליון שקל לקבוצת הפועל בית שאן. העברת  התקציב  אפשרה תשלום משכורות השחקנים ותשלומי מס הכנסה, ביטוח לאומי והוצאות ספקים.
העיכוב המתמשך נבע מכך שהמועדון היה אמור להציג מסמך אישור ניהול תקין. האישור המיוחד הושג באיחור על ידי הנהלת הקבוצה ומיד לאחר קבלתו ראש העיר רפאל בן שטרית וממלא מקומו אליעזר כהן זדה כינסו לאלתר ועדת תמיכות מהירה שאישרה את המהלך.
לאחר מיכן התקיימה ישיבת מליאת מהירה באמצעות סבב טלפונים לכל חברי מועצת העיר שהחליטו פה אחד לאשר באופן מיידי תקציב של  830,000 אל"ש המיועד לעמותת הספורט של הפועל בית שאן.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בנוסף, הוחלט להכפיל את תקציב מכבי בית שאן בכדורסל שגם תיהנה מתקציב כפול העונה: לעומת 20 אל"ש בשנה שעברה תקבל הקבוצה  39 אל"ש העונה מתוך מגמה ורצון לעודד את ענף הכדורסל בעיר ולאפשר לשחקני הקבוצה ולמי שרואים עצמם מועמדים להצטרף אליה ליהנות מבסיס תקציבי שיאפשר את המשך קיום פעילותה.
לאחר אישור התקציב המיועד לקבוצת הכדורגל והעברת חלק הארי שלו באופן מיידי אמר ראש העיר: "דומה כי לא צריך לשכנע איש בדבר חשיבותה ומרכזיותה של קבוצת הכדורגל הייצוגית של העיר והיותה מקור משיכה לשחקנים ולאוהדים. אני שב ומדגיש את מה שאמרתי לא פעם – כי אעשה אל מאמץ אפשרי ואשקיע כל משאב כספי כדי לאפשר את המשך פעילותה של הקבוצה, אשר גם בליגה נמוכה מהווה מקור גאווה לרבים מהתושבים".