הפועל בית שאן בעננים: "עשינו ניצחון גדול"

עד לדקה ה-87 בית שאן הייתה בפיגור 1:2 והקהל המקומי נראה מדוכא, אבל אז הגיעו שני שערים דרמטיים בדקה ה-87 וה-93 שסידרו לקבוצה מהפך מטורף (3:2). לירון אלימלך כבש צמד, וסהר כהן כבש את שער הניצחון. צילום: אולטראס הפועל בית שאן

שמחה גדולה בבית שאן: על רקע הבעיות הכלכליות החמורות שגרמו ללא מעט שחקנים לבקש לעזוב, הפועל בית שאן השיגה ניצחון ביתי דרמטי מול עירוני קרית אתא 3:2, שמעלה שוב את מפלס התקוות בקבוצה.
הקבוצה של איתן טייב, שפתחה עם השוער השני יקיר בן הרוש, עלתה ליתרון 1:0 בדקה ה-27 מרגליו של לירון אלימלך, אבל האורחים מקרית אתא הצליחו לחולל מהפך דרמטי. מי שכבשו לזכות קרית אתא הם לא אחרים מאשר כפיר בן דוד ואיתי מנצור, שני שחקנים ששיחקו עד לא מזמן בהפועל בית שאן.
עד לדקה ה-87 בית שאן הייתה בלחץ עצום ונדמה היה שהקבוצה בדרך לסגור משחק שלישי רצוף ללא ניצחון, שאולי יגרום לזעזועים נוספים בסגל. אבל אז הגיע שער נוסף של לירון אלימלך, מי אם לא הוא, שהחזיר את התקווה למקומיים בדרך לשוויון 2:2. בית שאן המשיכה להפעיל לחץ ובדקה ה-93 השיגה מהפך דרמטי מרגליו של סהר כהן המקומי 3:2 שהטריף את הקהל.
בסיום המשחק היו חגיגות גדולות של השחקנים על כר הדשא, שבמשך דקות ארוכות שרו ורקדו עם האוהדים הנפלאים. "אני גאה בשחקנים שלנו ושמח שידענו לחזור מפיגור ולנצח. עשינו ניצחון גדול", אמר בסיום לירון אלימלך שכבש צמד במשחק בדרך לשערו ה-11 בליגה.