העלילה מסתבכת בעפולה: העירייה הגישה תלונה במשטרה נגד המהנדס ישראל קנטור

את התלונה הגיש אמש בתחנת המשטרה מנכ״ל העירייה רפי כהן. עו״ד לואי זרייק, בא כוחו של קנטור: ״התלונה היא אוסף של סיפורים. זהו ניסיון נואש להסיט את תשומת הלב מההתנהלות הקלוקלת של העירייה"

זירת ההתגוששות בין עיריית עפולה והעומד בראשה יצחק מירון, לבין מהנדס העיר בתריסר השנים האחרונות ישראל קנטור מסלימה.
אמש, נכנס בשערי תחנת המשטרה בעיר רפי כהן, מנכ״ל העירייה והגיש תלונה כנגד קנטור.
מעיריית עפולה נמסר כי במסגרת הכנת התגובה לתלונה שהוגשה על ידי קנטור למבקר המדינה, התגלו ראיות אשר לכאורה מצביעות על עבירות פליליות שבוצעו על ידי מהנדס העיר. "בעקבות זאת הוגשה תלונה מטעמנו למשטרת ישראל על מנת שתחקור לעומק את החשדות ותפעל בהתאם לממצאים", הוסיפו בעירייה.


כזכור, מערכת היחסים המקצועית בין מירון לקנטור עלתה על שרטון במרוצת החודשים האחרונים – מה שהוביל את מירון להתחיל בתהליך פיטוריו שלל המהנדס. אך האחרון, פנה לקבלת צו הגנה ממבקר המדינה


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מנגד, בא כוחו של קנטור, עו״ד ד״ר לואי זרייק הגיב בחריפות למהלך ואמר לעמקניוז: "הגשת התלונה כנגד מרשי ישראל קנטור הינה ניסיון נואש להסיט את תשומת הלב מההתנהלות הקלוקלת של עיריית עפולה כלפי מהנדס העירייה. המלצת ראש העירייה לפטר את מרשי בצורה שרירותית היא רק מפני שהוא שומר חוק ועומד על כך שיקוימו הוראות הדין ולייצור לו דה-לגיטימציה בידיעה שאין אמת בנטען. בהבדל מקבלת סעד ממבקר המדינה, בכדי להגיש תלונה לא צריך כלום מלבד להגיע לתחנת משטרה ולהגיש תלונה. גם אם התלונה היא אוסף של סיפורים עדיין היא תרשם כתלונה ורק החלטת המשטרה לסגור את התיק תשים לה קץ. ראש העירייה ששיבח את המהנדס ומחלקת ההנדסה בכל הזדמנות. כל מי שעקב אחר הצהרותיו, לרבות עובדי העירייה, שמעו אותו משבח פעם אחר פעם את המהנדס והוועדה לתכנון ובניה. מירון חייב לתת הסבר לשינוי התמוה בהצהרותיו. אל לנו לטעות שהעירייה היא זו שצריכה לתת תשובות ועליה יש סימני שאלה. במקום להתמודד איתן היא העדיפה לזרוק רפש על מרשי".
כזכור, מערכת היחסים המקצועית בין מירון לקנטור עלתה על שרטון במרוצת החודשים האחרונים – מה שהוביל את מירון להתחיל בתהליך פיטוריו של המהנדס. אך האחרון, פנה לקבלת צו הגנה ממבקר המדינה ולעת עתה מחכים הצדדים למוצא פיו של מבקר המדינה והגורמים הרלוונטיים המעורבים בפרשה.