העיתונאים מהעמק ניצחו את כוכבי העבר של מכבי חיפה

טורניר חנוכה לזכרו של דודי הללי ז"ל: גוסטבו בוקולי, אלון מזרחי, ניר דוידוביץ', אלון חרזי גיורא אנטמן וחבריהם נכנעו בגמר מרתק לנבחרת איגוד העיתונאים, שכללה בין השאר את כתבי הספורט מהעמק: נדב מעוז, עמוס קלס ויגאל גולדשטיין

חנוכה שמח: גוסטבו בוקולי, אלון מזרחי, ניר דוידוביץ, אלון חרזי גיורא אנטמן וחבריהם נכנעו בגמר מרתק לנבחרת איגוד העיתונאים והסתפקו במדליית הכסף בטורניר חנוכה לזכרו של דודי הללי ז"ל שנערך בסוף השבוע במרכז הספורט לאובק בפעם העשירית ברציפות.
כמו תמיד גם בטורניר השנה צפו קרוב ל-2500 איש שראו ארבע קבוצות ילדים של מכבי והפועל חיפה, נשר ובית"ר חיפה. הפועל ומכבי חיפה הגיעו לגמר שהוכרע לטובת הפועל חיפה בפעם הראשונה מאז היווסדו של הטורניר. הופעתו של בוקולי עוררה סקרנות רבה כי היתה זו הפעם הראשונה שחזר לשחק אחרי הפרישה.
בטורניר הוותיקים נטלו חלק שש קבוצות ביניהן קבוצה של איגוד השופטים, מכבי והפועל חיפה, איגוד העיתונאים ועובדי עירית חיפה. זכייתם של העיתונאים בטורניר היא  הזכיה הראשונה למרות שהם משתתפים בו מאז יסודו לפני עשור.
אגב, במדי נבחרת העיתונאים שיחקו שלושה כתבי ספורט מוכרים מהאזור שהפגינו יכולת מפתיעה על המגרש: עמוס קלס, נדב מעוז ויגאל גולדשטיין.

קפטן מכבי חיפה יוסי בן עיון ושחקן העבר אלון חרזי
קפטן מכבי חיפה יוסי בניון ושחקן העבר אלון חרזי

בניון


דודי הללי היה איש רב פעלים ברובד החברתי של החיים. כיהן כמנהל באגף הנכסים של עירית חיפה, סגן יו"ר ועד עובדי עירית חיפה, יו"ר מחלקת הנוער של הפועל חיפה, ואיש בעל תודעה התנדבותית נדירה. דודי נפטר אחרי מחלה קשה ואהבת חייו היתה בני נוער וכדורגל –  הטורניר הזה מסמל ברוחו את פועלו של דודי.
גם השנה כמו בכל שנה פקדו את הטורניר ראשי ערים בצפון, אישי ציבור וכמובן ראש עירית חיפה יונה יהב כשלצידם חברי כנסת ואורחים חשובים אחרים. בין היתר נראו שרוה ארוכה של מאמנים רבים מליגת העל, המאמן הלאומי אלי גוטמן, שחקני מכבי והפועל חיפה שחקני עבר של קבוצות רבות בישראל.

נבחרת שחקנ העבר של מכבי חיפה עם בוקולי מימין ודודוביץ משמאל
נבחרת שחקנ העבר של מכבי חיפה עם בוקולי מימין ודודוביץ משמאל

בלטו ביציע מאמן מכבי חיפה רוני לוי, מאמן הקבוצה בעבר אלישע לוי, שלומי דורה ורבים אחרים. שחקניה הזרים של מכבי חיפה גליינור פלט ו – וליינטה ודרינצ'יץ יחד עם הקפטן יוסי בניון היו יחד עם מנכ"ל מכבי חיפה איתמר צי'זיק וראשי מועדונים מליגת העל ועוד רבים אחרים.

שרשרת הישגים לנבחרת ההתעמלות של עפולה

|

מאמן מועדון הג'יו ג'יטסו מעפולה יריב ביטון ממשיך לקטוף תארים בזירה הבינלאומית

|

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|