הסבה מקצועית: אורן דניאל פתח סוכנות שחקנים

חבר הנהלת אסי גלבוע אורן דניאל חבר למאמן תומר אסולין, שאימן בשנה האחרונה בהרצליה וקרית אתא, וביחד פתחו סוכנות לייצוג שחקנים שנקרא "DNA של אלופים"

מחליפים מקצוע. העובדה שלפני מספר שנים פיפ"א החליטה לבטל את מוסד רישוי סוכני שחקני הכדורגל ולפתוח את הענף לכל החושקים בדבר, גורמת ללא מעט אנשים, במיוחד כאלה שבאים מעולם הכדורגל, לנסות את מזלם בענף שהפך בשנים האחרונות לסוג של מערב פרוע.
כך, למשל, המאמן תומר אסולין, מי שאימן בעונה שעברה בהפועל הרצליה מליגה א' צפון (פוטר רגע לפני הפלייאוף) ופתח את העונה הנוכחית בקרית אתא מליגה א' צפון, שם נחל מפלה כואבת למרות התקציב הגדול, החליט להזניח את קריירת האימון לטובת קריירה חדשה בתור סוכן שחקנים.
אסולין חבר לאורן דניאל, חבר הנהלת אסי גלבוע ואחד מאנשי הכדורגל המוערכים בליגה א' צפון. השניים עמלו בתקופה האחרונה רבות בכדי לפתוח סוכנות לייצוג שחקנים בשם "DNA של אלופים", שיתמחה בניהול, קידום ושיווק שחקני כדורגל.
השניים כבר פנו ללא מעט שחקנים בליגה א'. ההערכה היא כי בגלל ההכרות המעמיקה שיש לשניים עם שחקנים רבים, במיוחד בליגה א', יצליחו תוך זמן קצר למשוך כמות נכבדה של שחקנים לסוכנות שלהם.