הנרי איפרגן התפטר: "האנשים מסביב מזיקים ולא נותנים לעבוד"

בעקבות מתיחות גדולה מול מחזיק תיק הספורט בעירייה יוסי פורטל, היו"ר הנרי איפרגן הניח את המפתחות. בסביבתו של פורטל אמרו: "כולם ניצלו את זה שההנהלה הייתה חלשה". איפרגן בתגובה: "עד הרגע האחרון ראש העיר ניסה לשכנע אותי להישאר. בתקופה שפורטל ניהל את המועדון הייתה אלימות חמורה יותר ולא זכור לי שהוא הזמין פעם משטרה". עו"ד אורי גולן מועמד להחליף את איפרגן

הבלגן במגדל העמק נמשך: אחרי פתיחת עונה כושלת ומחנאות בחדר ההלבשה, ביום חמישי שעבר המאמן קובי דנינו מצא את עצמו תחת מתקפה חריפה מצד אביו של שחקן הקבוצה (יותם כהן). האחרון הגיע לאזור חדרי ההלבשה וסינן דברים קשים מאוד לעבר המאמן בשעה שחברי ההנהלה נכחו במקום.
אירוע זה הוביל את המאמן דנינו להרים צלצול בהול למחזיק תיק הספורט בעירייה יוסי פורטל שבאותה העת שהה בספורטיאדה באילת. פורטל, שהיה ממש בהלם למשמע אוזניו, קיים שיחה קשה עם היו"ר הנרי איפרגן ודרש ממנו הסברים, מה שיצר מתיחות גדולה בין הצדדים. מספר ימים לאחר מכן, היו"ר איפרגן נפגש עם ראש העיר אלי ברדה והודיע על התפטרות.
הנרי איפרגן, שבארבע השנים האחרונות שימש כיו"ר הקבוצה, הסביר את המניע לעזיבתו: "במצב שנוצר אי אפשר היה להמשיך. אני מאוד מעריך את ראש העיר אלי ברדה, שניסה להשאיר אותי בכל מחיר, אבל אני הייתי נחוש לעזוב. נמאס מכל הרוע והגועל שיש מסביב. האנשים מסביב פשוט לא נתנו לי לעבוד. חייבים לעשות פה ניקוי אורוות".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בסביבתו של יוסי פורטל הסבירו השבוע מדוע נוצרה המתיחות בין הצדדים ומתחו ביקורת קשה על ההתנהלות של היו"ר: "לא יכול להיות שיו"ר מועדון רואה את מאמן הקבוצה מותקף בצור קשה ולא מזמין משטרה. זו להפעם הראשונה שאירועים מן הסוג הזה קורים במועדון ועוברים על כך בשתיקה. זו גם לא הפעם הראשונה שאותו אבא עושה מעשים כאלה חמורים. גם שחקנים בעונה שעברה גילו שההנהלה חלשה אז הרשו לעצמם לעשות שכונה. העירייה משקיעה מאמצים גדולים והרבה מאוד כספים בכדי לקדם ספורט ערכי. ולכן יש להוקיע מהשורש אירועים מן הסוג הזה".
הנרי איפרגן אמר בתגובה לדברים אלה: "בתקופה שיוסי פורטל ניהל את המועדון היו הרבה מאוד מקרי אלימות חמורים בקבוצה-ולא זכור לי שפורטל הזמין אז משטרה למישהו?".
בתוך כך, מי שמועמד להחליף את איפרגן בתור יו"ר הקבוצה הוא עו"ד אורי גולן, איש מוערך בעיר שבעבר שימש בין היתר כמנכ"ל עיריית מגדל העמק.