המתיחות הביטחונית זולגת גם למגרשים

בשל המתיחות הביטחונית: המשחק בין איכסאל לבית שאן הועבר למגרש באולגה. אוהדי בית-שאן: "נצעד אחרי הקבוצה בלי פחד, לכל מקום בארץ". ובינתיים שחקן טבריה, עפיף נזאל, גרם לסערה ברשת אחרי שעשה, לכאורה, "לייק" על סרטון שבו שורפים דגל ישראל. השחקן: "אני אוהב את מדינה ישראל, ואפילו עשיתי שירות לאומי"

לא לוקחים סיכונים מיותרים: המשחק בין הפועל איכסאל להפועל בית-שאן, שהיה אמור להתקיים במגרש בבקה בגלל שהמגרש של איכסאל טרם אושר, הועבר בהוראת המשטרה למגרש באולגה, וזאת בשל המצב הביטחוני המידרדר במדינה ולאור הרגישות בגדולה סביב המשחק הזה. מארגון אוהדי בית-שאן נמסר: "כפי שחרטנו על דגלנו כאוהדים, אנו ארגון 'אולטראס הפועל בית שאן' נצעד אחרי הקבוצה ללא פחד לכל מקום בארץ, נעודד ונשמור על רוח ספורטיבית".

 

• סערה ברשת

בתוך כך, שחקן עירוני טבריה, עפיף נזאל, עורר השבוע סערה גדולה ברשת, וזאת לאחר שסימן, לכאורה, "לייק" על סרטון שבו שורפים דגל

עפיף נזאל, גרם לסערה ברשת
עפיף נזאל, גרם לסערה ברשת

ישראל. השחקן, תושב ואדי חמאם, מיהר לפרסם הודעת התנצלות בפייסבוק והגיב: אני לא יודע מי נכנס לי לפייסבוק.
זה אולי נעשה בטעות. עשו מזה יותר מדי רעש. אני אוהב את מדינה ישראל. הדודים שלי שירתו בצה"ל ואפילו אני עשיתי שירות לאומי".

 בהנהלת טבריה אמרו: "מדובר בילד טוב וקשה להאמין שהוא עשה את זה. אנחנו נזמן אותו לשיחת בירור בנושא. המצב הביטחוני במדינה גם ככה מאוד נפיץ, וחבל מאוד שאנחנו מתעסקים באירועים מהסוג הזה".