המשטרה אישרה את המגרש בתענכים, לאחר שהותקנו בו 8 מצלמות

הפועל סנדלה ואסי גלבוע יארחו בסופ"ש הקרוב את משחקיהן במגרש בתענכים כמתוכנן, לאחר שהותקנו בו 8 מצלמות אבטחה בעלות של כ-13 אלף שקלים לפי דרישת המשטרה

בשורה טובה לקבוצות הכדורכל בגלבוע: הפועל סנדלה/גלבוע מליגה ב' ואסי גלבוע מליגה א' יארחו בסופ"ש הקרוב את משחקיהן במגרש בתענכים כמתוכנן, לאחר שהותקנו בו ביממה האחרונה 8 מצלמות אבטחה בעלות של כ-13 אלף שקלים.
כזכור, בעקבות האירועים האלימים שהיו במשחק בין סנדלה ליפיע לפני כשבועיים, המשטרה  איימה לסגור את המגרש אם לא יתקינו בו מצלמות אבטחה ברחבי המגרש. היום, כאמור, בגלבוע עמדו בדרישת המשטרה ואכן הותקנו 8 מצלמות. העלות הכספית של התקנת המצלמות נאמדת בכ-13 אלף שקלים שמומנו על ידי מחלקת הספורט של המועצה.
מנהל הפועל סנדלה/גלבוע עומר עומרי, שמשמש במקביל גם כרכז הספורט במועצה האזורית גלבוע, אמר: "יהיו שתי מצלמות ביציע האורחים, שתיים ביציע המקומי, אחת ליד כל חדר הלבשה, אחת לכיוון הספסלים ואחת ביציע הכבוד. למעשה המצלמות האלה יכסו את כל שטח המגרש כפי שהמשטרה דרשה. היום קיבלנו אישור רשמי מהמשטרה שניתן לארח בו משחקים".
בתוך כך, אסי גלבוע תארח ביום שישי (14:30) את קרית אתא לקרב תחתית חשוב במסגרת ליגה א'. הפועל סנדלה/גלבוע תארח בשבת (15:30)