המנכ"ל תומר רחמים התפטר: "הגעתי למצב שאין לי השפעה"

כשהמועדון מצוי בעיצומו של משבר עמוק, מנכ"ל הפועל עפולה הטיל פצצה: "סיימתי את דרכי והפעם זה סופית. ההתפטרות לא קשורה ללחמן או לתוצאה מול רמה"ש. מכתב ההתפטרות היה מוכן כבר ב-1.11.16"

הפעם זה רשמית: מנכ"ל הפועל עפולה בארבע השנים האחרונות, תומר רחמים, הגיש השבוע בפני ההנהלה מכתב התפטרות-בו הוא נימק בצורה מפורטת את הסיבות לעזיבתו.
עניין העזיבה, לטענת רחמים, התבשל בראשו כבר הרבה זמן. אך ההחלטה הרשמית נפלה בעיתוי בעייתי, שכן שהמועדון מצוי בעיצומו של משבר עמוק, הן מבחינה מקצועית, והן מבחינה ניהולית וכלכלית.
יתרה מזאת, רבים הביעו תמיהה נוכח העובדה שהמנכ"ל בחר להודיע על התפטרותו מיד אחרי ההפסד המביש 4:2 לרמת השרון. "ההחלטה התקבלה הרבה לפני ובלי קשר לתוצאה מול רמת השרון", טוען המנכ"ל רחמים, שנמצא בהנהלה כבר 8 שנים וידע לאורך השנים גם הצלחות יפות. "המכתב היה מוכן כבר ב-1 לנובמבר. אבל זה נדחה בין היתר בגלל שדני אסולין היה בחופשה באילת".

• "כבר בתחילת השנה רציתי לעזוב"

עוד הוסיף ורמז רחמים על הנסיבות שהובילו אותו להחלטה: "לפעמים גם במשפחה כל אחד יש לו את הדרך שלו ולא תמיד מסתדרים. בתקופה האחרונה היו הרבה דברים שלא התאימו לאני מאמין שלי. זה לא קשור למצב הקבוצה בטבלה, אלא במכלול של דברים, שאני מעדיף לא להיכנס אליהם.
הגעתי למצב שכבר אין לי השפעה כמו פעם אז לא ראיתי טעם להישאר. חשוב לי לציין שההתפטרות שלי לא קשורה ללחמן. ברור שלא חשבתי לעזוב את המועדון בצורה כזו. אבל אני לא כועס על אף אחד. אני אגלה סוד, עוד לפני תחילת העונה רציתי לעזוב אבל אז הבטיחו לי שדברים ישתנו והמשכתי. בפועל ראיתי שזה לא השתנה והכל נמתח כמו מסטיק".