"המינוי של אלישע לוי ריגש אותי, הוא העלה אותי לבוגרים"

שוער הפועל עפולה, מאיר כהן (43), מפרגן למאמן הטרי של נבחרת ישראל: "אין ראוי ממנו לתפקיד. עברתי איתו תקופה מרגשת בהפועל בית שאן שבה עלינו מליגה א' עד לליגה הבכירה. אני זוכר שהוא הגיע לקבוצה על תקן שחקן/מאמן. הוא בא מכלום והגיע הכי רחוק שאפשר"

 

 

מינויו של אלישע לוי למאמן נבחרת ישראל ריגש לא מעט אנשי כדורגל בארץ ובמיוחד את אלה שבעמק, שמבחינתם לוי הוא סוג של קונצנזוס.
למי שלא יודע, לוי החל את קריירת האימון שלו בהפועל בית שאן אי שם בשנות ה-90, שם אימן במשך שש עונות ואף הצליח להעלות אותה לליגה הבכירה ולעזור לה להישאר כנגד כל הציפיות.
מאז הוא עבר כברת דרך רצינית, שבמהלכה רשם הצלחות יפות בליגה הבכירה, ואתמול (ד') הוא כבר הגיע לפסגת השאיפות של כל מאמן ישראלי: הנבחרת הלאומית.

• מאיר כהן: "אין ראוי ממנו"

שוער הפועל עפולה, מאיר כהן (43), שקיבל לראשונה את ההזדמנות שלו בבוגרים תחת אלישע לוי בהפועל בית שאן, התייחס למינויו של לוי לתפקיד הנחשק.
"אין ראוי ממנו. מעבר לצד המקצועי, הוא גם אדם מיוחד במינו. המינוי של אלישע לוי מאוד ריגש אותי", אומר השוער הוותיק, "אלישע אימן אותי הרבה שנים. למעשה הוא העלה אותי לבוגרים בגיל 17 וחצי. הוא הגיע להפועל בית שאן על תקן שחקן/מאמן. לראות אחד כזה שבא מלמטה ומגיע לנבחרת ישראל זה מאוד מרגש. הוא משמש דוגמה מצוינת לכל אנשי הכדורגל, שניתן לבוא מכלום ולהגיע הכי רחוק שאפשר. בהפועל בית שאן עברתי איתו תקופה ארוכה ומרגשת, שבה עלינו יחד מליגה א' לליגה הבכירה. מאוחר יותר שוב שיתפנו פעולה יחד במדי בני סכנין במשך שנתיים".