המועמדים הסופיים לאימון עפולה: פרל, פלג וחגאי?

אלו הם שלושת המועמדים הסופיים לאימון הקבוצה בעונה הבאה: המאמן רועי פרל, שאימן את הקבוצה בעונה האחרונה, רועי חגאי שאימן בעירוני ר"ג וברק פלג שמגיע ממכבי רעננה. בהנהלת המועדון מבהירים: "החלטה סופית תתקבל בימים הקרובים"

 

מי יאמן בעונה הבאה את הפועל עפולה? ל"עמקניוז" נודע כי שלושה מועמדים נותרו לתפקיד, ביניהם מאמן הקבוצה בעונה האחרונה רועי פרל, שבשלב זה יש לו סיכוי גבוה להמשיך עונה נוספת במועדון.

בנוסף לרועי פרל יש עוד שני מועמדים ראויים לתפקיד, שנחשבים למאמנים מוערכים ומבוקשים בליגה הלאומית. הראשון הוא ברק פלג (43), שבעבר שיחק בהפועל עפולה בליגה הלאומית. את קריירת האימון שלו החל פלג כעוזר מאמן בגלבוע/גליל לצד ליאור ליובין, ובהמשך קודם לעמדת המאמן הראשי שם. בעונה האחרונה אימן פלג את מכבי רעננה מהלאומית.

ברק פלג. יחזור לאמן בעמקים?
ברק פלג. יחזור לאמן בעמקים?

המועמד השלישי הוא המאמן רועי חגאי, שאימן לפני שנתיים את עירוני נהריה בליגה הבכירה ולאחרונה עמד על הקווים של עירוני ר"ג מהלאומית (הפסיד לעפולה בשלב רבע גמר הפלייאוף).

בהנהלת הקבוצה טרם גיבשו החלטה סופית לגבי זהות המאמן, אולם ההערכה היא שתוך שבוע ימים יגיעו להחלטה. "היו הרבה מאוד מועמדים לתפקיד כולל כמה מאמנים שהציעו את עצמם. וכעת נותרו שלושה מועמדים לתפקיד והם רועי פרל, רועי חגאי וברק פלג", אמרו במועדון, "כל אחד מהם הוא מועמד ראוי בהחלט, ולכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות לעומת השני. בימים הקרובים נשב ונקבל החלטה לגבי המאמן ואז נוכל להתחיל באופן רשמי את ההכנות לעונה הבאה".