הלם בגלבוע: אבי מלכה סיכם במכבי שעריים

מלך השערים של אסי גלבוע, אבי מלכה (חמישה שערים), סיכם את תנאיו במכבי שעריים מליגה א' דרום. על פי ההערכות הוא ישתכר כ-25 אלף שקלים בחודש. בגלבוע מבהירים: "יש לו חוזה כאן ולא נשחרר בלי תמורה כספית מכובדת". שחקן בקבוצה: "מכה קשה לקבוצה"

רעידת אדמה באסי גלבוע: חלוץ הקבוצה אבי מלכה צפוי לעבור למכבי שעריים מליגה א' דרום, לאחר שסיכם את תנאיו במועדון מרחובות לשנתיים.
מלכה, שעוד הספיק לשחק בשישי האחרון מול עירוני טבריה ואף לכבוש שער, הוא השחקן אולי הכי משמעותי באסי גלבוע.
עד כמה משמעותי? הקבוצה כבשה עד כה חמישה שערים בליגה ועל כולם חתום אבי מלכה, נתון שמבטא את התלות הגדולה של הקבוצה בחלוץ.


דקות ספורות אחרי התיקו 1:1 מול טבריה, אוהדי אסי גלבוע התבשרו בהודעה הדרמטית לגבי עזיבתו האפשרית של החלוץ, כשלמערכת עמקניוז נודע שסיכם את תנאיו בשעריים יממה לפני המשחק של אסי גלבוע מול טבריה.
אולם גורמים בגלבוע העדיפו לשמור את העניין בדיסקרטיות על מנת שלא לפגוע בהכנות לקראת המשחק.


מלכה, המחזיק בחוזה לשלוש שנים באסי גלבוע, הודיע ליו"ר אוהד אפרים לגבי הפנייה ממכבי שעריים ורק לאחר מכן ישב עם נציגים משעריים. לפי שעה מלכה סגר את כל התנאים מול שעריים ועל פי ההערכות הוא צפוי להשתכר כ- 25 אלף שקלים בחודש. אלא שהחתימה הסופית מותנית באישור של הנהלת אסי גלבוע, שבינתיים לא מוכנה לחתום על שחרורו ללא תמורה כספית.
"אומנם יש לו חוזה בגלבוע לשלוש שנים, אבל אנחנו לא יכולים לעמוד בדרכו. עם זאת, אין לנו כוונה לשחרר אותו ללא תמורה כספית מכובדת", אמרו בהנהלת גלבוע.
שחקן באסי גלבוע התייחס לעזיבתו האפשרית של אבי מלכה ואמר בדאגה: "הוא שחקן מאוד משמעותי עבור הקבוצה. העזיבה שלו זו מכה רצינית מאוד לקבוצה. יהיה קשה למלא את החלל שלו".