הישגים לקבוצת האתלטיקה של עפולה במירוץ התבור

קבוצת האתלטיקה של עירוני עפולה שוב כבשה את ההר: האתלטים מעפולה נטלו חלק במרוץ המסורתי ושבו עם גביעים ופרסים. מאמן הקבוצה דני דסטה: "מחזק את ידה של עיריית עפולה ומחלקת הספורט על תמיכתם הרבה"

קבוצת האתלטיקה של עירוני עפולה כובשת את ההר מידי שנה באופן מסורתי וגם השנה חזרו הרצים עם גביעים ופרסים חשובים. אורך מסלול הריצה של הקפת התבור הוא 11 ק"מ. אנדלקאו גזהיי זכה במקום שלישי כללי דני דסטה זכה במקום הראשון בקטגוריות גיל, יניב בוגנים שקטף את המקום השלישי בקטגוריה במקצה זה.
יעוד דסטה זכה במקום הראשון כללי במרוץ תחרותי למרחק 5.5 ק"מ. מרוץ הקפת התבור הוא מרוץ שדה בתנאי שטח מגוונים ולא מרוץ כביש. כמו כן התקיימו שני מסלולים תחרותיים של 5.5 ק"מ ו-2 ק"מ לילדים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


איה בראון מהקבוצה זכתה מקום ראשון בקטגוריה ומשתתפים נוספים מעפולה, שפרו את הזמנים שלהם בצורה משמעותית ובינהם בלט לטובה, אביעד גדמו ילד בן 9 במסלול ה-2  ק"מ כשעשה תוצאה של 8 דקות ו-40 שניות.
מאמן הקבוצה דני דסטה משבח ומחזק את ידה של עיריית עפולה ומחלקת הספורט על תמיכתם הרבה וכמו כן מציין גם את המרכזים הקהילתיים וגופים נוספים המסייעים להצלחתה של הקבוצה הייחודית.
כמו כן, עודד פרל מנהל מחלקת הספורט שיבח את הרצים והביע את הערכתו ונכונותו להמשיך ולתמוך בספורטאים, ולסייע בתנאים הדרושים לטובת טיפוח ההישגים הרבים שקבוצה זו מביאה לעיר עפולה בשנים האחרונות.