היכונו, אמארה סטודמאייר בדרך למגדל העמק

הגרלת הסיבוב הראשון של גביע המדינה זימנה למגדל העמק מפגש ביתי מסקרן מול הפועל ירושלים והכוכב הגדול שלה שהגיע ישירות מהאן.בי.איי. יו"ר מגדל העמק, נתן בן חיים: "מחכים בכיליון עיניים למשחק. זו חגיגה גדולה לכל העיר. בפעם האחרונה שהיה מפגש גדול כזה היה לפני כ-20 שנה כשמכבי ת"א הגיעה לכאן"

 

מי היה מאמין? אמארה סטודמאייר, מי שנחשב עד לא מזמן לכוכב גדול בליגת האן.בי.איי והצטרף לאחרונה לסגנית האלופה הישראלית הפועל ירושלים, יערוך את הופעת הבכורה הרשמית שלו בארץ הקודש דווקא במשחק מול הפועל מגדל העמק, שייערך באולם הצנוע "יערת העמק".

הגרלת הסיבוב הראשון של גביע המדינה בכדורסל התקיימה היום (ד') במשרדי איגוד הכדורסל בת"א, וכאמור, זימנה לקבוצה ממגדל העמק מפגש סופר פיקנטי מול הפועל ירושלים, שמגיעה לעמק חמושה בשלל כוכבים, ובין השאר באמארה סטודמייר האגדי.
אגב, סטודמאייר שיחק 6 פעמים באולסטאר של הליגה הטובה בעולם, ואין ספק שהוא צפוי למשוך את מרבית תשומת הלב של התקשורת. המשחק ייערך ב-6 לאוקטובר ועל פי התגובות הראשונות במגדל העמק והעניין הרב בבירה ירושלים, האולם יהיה מלא עד אפס מקום. המנצחת במשחק תעלה לשמינית הגמר יחד עם שש קבוצות שעלו אוטומטית.

מאמן מגדל העמק אלהרר. רצף הניצחונות נעצר בגן נר
מאמן מגדל העמק אלהרר. יארח את ירושלים עם סגל כוכבים נוצצים

בינתיים בהפועל מגדל העמק כוססים ציפורניים מרוב התרגשות. יו"ר הפועל מגדל העמק, נתן בן חיים, אמר לקראת המפגש הפיקנטי מול סגנית האלופה והכוכב הגדולה שלה: "אין ספק שמדובר בהגרלה סופר מעניינת. אני נרגשים מאוד ומצפים בכיליון עיניים למפגש הזה. בהזדמנות זו אני קורא לתושבי מגדל העמק לבוא ולמלא את האולם, ולהיות חלק בחוויה בלתי נשכחת. בפעם האחרונה שהיה מפגש שדומה בסדר גודל שלו היה לפני כ-20 שנה כשמכבי ת"א הגדולה הגיעה למגדל העמק ובהמשך זה סלל את דרכו של דריק שארפ ממגדל העמק למכבי ת"א. מי יודע, אולי גם הפעם הם יגלו פה איזה שחקן".

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|

מאמן מועדון הג'יו ג'יטסו מעפולה יריב ביטון ממשיך לקטוף תארים בזירה הבינלאומית

|

שרשרת הישגים לנבחרת ההתעמלות של עפולה

|