החצי השני (האמיתי) של עטרה אבו מ"אקס פקטור"

תום דן, קשר הפועל בית-שאן ובן זוגה של עטרה אבו, המתמודדת המצודדת מתוכנית הריאליטי "אקס פקטור", התפנה לראיון מיוחד רגע לפני שזוגתו עולה להופיע בגמר התוכנית: "היא חוותה תקופה עמוסה ובקושי התראינו. אנשים משגעים אותי מאז שהיא בתוכנית. אני מחזיק לה אצבעות ומתרגש יחד איתה"


לטובת אלה שטרם הספיקו להתעדכן: עטרה אבו, המתמודדת המוכשרת והמצודדת מתוכנית הריאליטי "אקס פקטור" תפוסה חזק מאוד, ולמקרה שתהיתם אז מחוץ לבמה היא מטפחת זוגיות מאושרת עם הכדורגלן המסוקס והמוכשר של הפועל בית שאן, תום דן.

דן, טברייני במקור, הוא אחד הקשרים המוכשרים בליגה א' צפון, שבימים אלה מתחיל את עונתו השלישית במדי הפועל בית שאן. הוא נחשב לאחד השחקנים האהובים בקרב יושבי היציע וזוכה לכינוי המחייב "הגרזן" בשל תדמיתו הקשוחה במגרש.

לפני כשלושה חודשים הוא הכיר את עטרה אבו, תושבת מגדל (ליד טבריה) שלמען האמת אז הייתה די אלמונית, ומהר מאוד בין השניים ניצתה אהבה גדולה. עטרה אבו, לטובת אלה שלא ממש מחוברים לעולם הבידור בארץ, היא כוכבת עולה בתעשיית הבידור ונחשבת לזמרת מוכשרת שפרצה לתודעה בזכות הופעותיה המלהיבות בתוכנית הריאליטי "אקס פקטור".

 

תום דן במדי הפועל בית שאן (אתר "בסט בול")
תום דן במדי הפועל בית שאן (אתר "בסט בול")
[dfp name="728×90" height="728" width="90"]

• "החיבור בין עטרה אבו לעידו ונה? גימיק תקשורתי"

הבועט תום דן מאוד מתרגש מנסיקתה המפוארת של זוגתו ומחזיק לה אצבעות, אולם יחד עם זאת הוא מספר על תקופה לא פשוטה, בה הוא לא ממש הרגיש בנוח. כאשר נאלץ להזים את השמועות והפרסומים בנוגע לזוגיות המתפתחת, לכאורה, בין זוגתו עטרה אבו לבין עידו ונה, השותף שלה ללהקה בתוכנית. "אתה לא מבין כמה אנשים שיגעו אותי בתקופה האחרונה בגלל הנושא הזה", מספר דן בטון מחויך, "רק מי שמכיר את העולם הזה יודע מה קורה בדיוק בתוכניות כאלה. התמונה שניסו לצייר זה כאילו שיש משהו בין החברה שלי לעידו ונה. ולמעשה זה היה סוג של 'גימיק' תקשורתי שנועד כנראה למשוך את הקהל בבית".

זה לא מה שיפריד ביניכם?

"ממש לא".
התראיתם בתקופה האחרונה?

"בקושי. היא חוותה תקופה עמוסה במיוחד, אבל יאמר לזכותה שבכל פעם שהיה לה מעט זמן פנוי אז היא נתנה גיחה קצרה של כמה שעות לטבריה והתראינו".

מתרגש לקראת חצי הגמר?

"מחזיק לה אצבעות ומתרגש יחד איתה. לא משנה מה יהיה, לי יש כבר את הפייבוריטית שלי. אני רגוע לגביה".