הזוי: מדוע בוטל המשחק בין מגדל העמק לבאקה?

המשחק שהיה אמור להתקיים היום (13:00) במגדל העמק בוטל ע"י השופט אלעד בן דור בגלל שכר הדשא נראה כמו שדה חול. הערכה: בתחילת השבוע יתקיים משחק חוזר אך לא במגדל העמק

המשחק בין באקה אל גרבייה להפועל מגדל העמק, שהיה אמור להתקיים היום (ו', 13:00) במסגרת המחזור ה-18 בליגה א' צפון, בוטל בגלל תנאי המגרש במגדל העמק, וככל הנראה יידחה לשבוע הבא. שתי הקבוצות, שצמודות בטבלה, הגיעו למגרש מוכנות אבל לא יכלו לקיימו והשופט אלעד בן דור החליט שלא לקחת סיכונים מיותרים.

יש לציין כי לאחרונה ביצעו במגדל העמק שזרוע חורף, אך כנראה שזה לא ממש הצליח. יתרה מזאת, על פי גורמים במגדל העמק יותר מדי קבוצות מתאמנות השנה במגרש, מה שפוגע בצורה רצינית במשטח הדשא. במהלך השבוע נמנעו במגדל העמק מלהתאמן במגרש ובמקביל ביצעו טיפולים אינטנסיביים בתקווה שהמגרש יהיה "כשיר" למשחק. ביום שני הקבוצה שיחקה משחק אימון בחוץ מול הפועל עפולה. ביום שלישי השחקנים קיבלו חופש וביום רביעי הקבוצה התאמנה בנשר, ואת האימון המסכם לקראת באקה קיימו אתמול במגרש ביפיע. ובכל זאת, זה לא ממש סייע להם והשופט אלעד בן דור החליט לבטל את המשחק.

• צחי אילוז: "הגיע הזמן לשפר את המגרשים", איפרגן: "החלטה תמוהה"

מאמן באקה אל גרבייה, צחי אילוז, נשמע מאוכזב ואמר בתגובה: "באנו מוכנים לשחק גם במגרש פחות טוב וכמו ששיחקנו באיכסל קריית אתא וכאוכב וצור שלום שהם לא פחות גרועים גם כאן היינו מסתדרים , אבל מכבדים את החלטת השופט , והגיע הזמן לשפר את המגרשים האלו לטובת הכדורגל".

יו"ר מגדל העמק, הנרי איפרגן, זעם על ההחלטה: "לדעתי זו החלטה תמוהה. לא היה צריך לבטל את המשחק. השנה שיחקנו במגרשים הרבה יותר גרועים והשופטים לא ביטלו. ביטול המשחק פגע בשתי הקבוצות שהגיעו למשחק הזה מוכנות, וחבל מאוד".

לפי שעה לא ברור אם מגדל העמק תועמד בפני ועדת משמעת של ההתאחדות ותספוג הפסד טכני. כך או כך, במגדל העמק מעריכים שבתחילת השבוע הקרוב יתקיים משחק חוזר בין הקבוצות במגרש אחר.