הזוי: ביה"ד של ההתאחדות דחה דיון בגלל קריאת מגילה 

מאמן באקה אל גרביה צחי אילוז, שהורחק במשחק מול טבריה, היה אמור לעמוד אתמול (ד') בפני וועדת משמעת של ההתאחדות בגין התנהגות בלתי הולמת ("שיפוט בושה, באת לעזור לטבריה"). אולם הדיון בעניינו נדחה לבקשת המאמן, לאחר שזה ביקש להיות נוכח בקריאת המגילה עם ילדיו בבית הכנסת

בחסות פורים: מאמן באקה אל גרביה צחי אילוז, שהורחק במשחק מול עירוני טבריה ביום שישי האחרון בגלל דין ודברים עם השופט, היה אמור לעמוד אתמול (ד') בפני וועדת משמעת של ההתאחדות. כשסעיף האישום הוא התנהגות בלתי הולמת, וזאת לאחר שהוא סינן לעבר השופט בין השאר: "בושה של שיפוט". אלא שהדיון בעניינו של המאמן נדחה למועד אחר. הסיבה: אילוז ביקש לדחות את המועד מכיוון שהוא רצה להיות נוכח בקריאת מגילה בבית כנסת יחד עם ילדיו.

בבית הדין גילו רגישות וכיבדו את בקשתו. בהחלטת הביניים של בית הדין נכתב: "ביה"ד לא ימנע מהנאשם לקרוא את המגילה, ולכן אני מורה על דחיית הדיון. עם זאת עד להכרעה בעניינו, בשים לב לאישום, אני מורה כי נאסר על הנאשם להמצא בתחומי שדה המשחק".

אגב, שופט המשחק ציין בדוח השיפוט: "בדקה ה-31 הרחקתי את מאמן קבוצת הפועל בקה אל גרבייה צחי אילוז, וזאת לאחר שהוזהר עוד קודם לכן על ידי ובאמצעות עוזר השופט על מחאותיו. בפעם הזו מחא צחי בהפגנתיות כנגד החלטותיי ואף אמר 'בושה של שיפוט, באת לעזור לטבריה' בעקבות כך הודעתי למאמן כי הוא מורחק".

שרשרת הישגים לנבחרת ההתעמלות של עפולה

|

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|