הורים בבית? ההרצאות הכי טובות מגיעות אליכם עד הבית

בשבוע ההורות בפיג'מה שיפתח בשבוע (30/1-3/2) יובאו להורים תושבים עפולה ממיטב המרצים בתחומים החינוך בארץ להרצאות מאלפות

בזמן שמאות אלפי תושבי מדינת ישראל נמצאים בבידוד ומנותקים כמעט לחלוטין מהסביבה, רשת שחקים מזמינה את תושבי עפולה ליהנות משבוע שלם של הרצאות ממיטב המרצים בתחומי החינוך ללא תשלום.
עידוד לבידוד נוהגים בדרך כלל לקרוא לפינוקים טעימים הנשלחים למבודדים או לחולים, אבל ברשת שחקים החליטו לקחת את העידוד צעד אחד קדימה ולהנגיש עידוד חינוכי היישר להורים.
שבוע ההורות בפיג'מה שיפתח בשבוע הבא, החל מה-30/1   ועד 3/2 יביא להורים תושבים עפולה את מיטב המרצים בתחומים החינוך בארץ להרצאות מאלפות בנושא חינוך בדגש על התקופה המורכבת של הקורונה בהם הילדים וההורים ביחד עימם, נמצאים בתקופה מורכבת במיוחד. בין המרצים יהיו עינת מאור על מנהיגות הורית בגיל ההתבגרות, מיכל דליות בהרצאה להחזיר לילדים את בטחנם העצמי, ד"ר אנבאלה שקד עם ההרצאה אתגר ההורות, גלית מימון- מיזן בהרצאה על פסיכולוגיה חיובית בהורות ושרון פאר בהרצאתו אני אלוף העולם. ההרצאות, כאמור, יוצגו ללא תשלום לתושבי עפולה שירשמו אל ההרצאות מראש ויקבלו הודעה עם קישור ביום ההרצאה בלינק המצורף.
מנהלת קהילה ואירועים בשחקים אמילי זיידל: "שבוע ההורות בפיג'מה מבטא צורך ורצון של הורים רבים לקבל הדרכות של אנשי מקצוע בתחומים הנוגעים לכל מי שיש לו ילדים. התקופה הזאת היא מורכבת במיוחד עבור הורים לילדים, שנמצאים במצב בו המסגרת הלימודים של מעורערת וכך גם הם מתערערים".
מנכ"ל שחקים דניאל בן: "אנו מביאים אל ההורים באופן ישיר את מיטב המרצים בתחומי החינוך על מנת לחלוק עם ההורים תושבי עפולה את הידע והיכולות שצברו אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. הבידוד הוא זמן מעולה ללבוש פיג'מה ולהקשיב ביחד להרצאות מרתקות בתחום החינוך".

לינק להרשמה להרצאות והסבר על הנושאים והמרצים:
https://greenbook.co.il/bs2/1881/29846