ההר הוליד עכבר: משחק העונה בליגה א' הסתיים בתיקו מאופס

נקודה למחשבה: משחק העונה בליגה א' צפון בין נשר לטבריה שנערך בקרית אתא הסתיים בתיקו 0:0 מאכזב. שחקני שתי הקבוצות התלוננו על כר הדשא ועל השעה המוקדמת שבה נערך המשחק (12:30). שלומי מראד: "התנאים מסביב פגעו בשתי הקבוצות". ברק דניאל: "אין מה להיות מאוכזבים. יש עוד עונה ארוכה לפנינו"

 

ההר הוליד עכבר: המפגש המסקרן בין עירוני טבריה לעירוני נשר, שהוגדר כמשחק עונה בליגה א' צפון, הסתיים היום (ו') בחלוקת נקודות אחרי תיקו 0:0, שדי שיקף את מה שאירע על כר הדשא.

בשני הצדדים סיימו את המשחק בתחושה דומה, והסכימו שהתוצאה הסופית די משקפת. ברק דניאל, הקשר הבכיר של עירוני נשר, סיכם את המשחק ואמר: "בהתחשב בתנאי המגרש והשעה המוקדמת, שמאוד הקשו על הקבוצות, היה בסך הכל משחק טוב.
זה היה משחק אגרסיבי ומעניין שבו שתי הקבוצות רצו לנצח. אני חושב, שהיינו עדיפים על טבריה בקצת. עם זאת, הם גם הגיעו לשני מצבים קורצים. בסופו של דבר, המשחק יכול היה להיות מוכרע לכאן או לכאן. אין מה להיות מאוכזבים יותר מדי מהתוצאה. יש עוד עונה ארוכה לפנינו".

גם בצד של טבריה נשמעו פחות או יותר אותם קולות. הקשר המוכשר, שלומי מראד, סיכם את המשחק ואמר: "היה משחק מאוזן, שבו שתי הקבוצות הגיעו למספיק מצבים בכדי להכריע את המשחק. בסך הכל התוצאה הסופית די משקפת. לא צריכים להיות חזירים".
גם שלומי מראד התלונן על התנאים מסביב, שלדבריו לא ממש תרמו ליכולת השחקנים: "קשה להציג כדורגל ברמה גבוהה בשעה כזו מוקדמת ועם חום כבד כל כך. בנוסף, גם כר הדשא היה ברמה ירודה, וכששתי קבוצות טכניות משחקות בתנאים כאלה אז ברור שזה פוגע באיכות המשחק".

שרשרת הישגים לנבחרת ההתעמלות של עפולה

|

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|

מאמן מועדון הג'יו ג'יטסו מעפולה יריב ביטון ממשיך לקטוף תארים בזירה הבינלאומית

|